12 taşınmak

1.9K 93 0
                                    

Aera'nın ağzından

Annemle babamın evde olduğu bir gündü.Bay Kim gittiği günden beri yine yüzüm düşmüştü.Benden gerçekten hoşlanıyordu.Ancak onunla ben olamazdık.O öğretmen,ben bir öğrenci.Arada dağlar kadar fark vardı.

Farklı konumlarda tanışmış olsaydık onunla beraber olmak istediklerimin ilkinde gelirdi.Beni bu mutsuz hayattan ayıran biriyle beraber olmak isterdim.

Annem mutfakta akşam yemeği için sofrayı hazırlarken babam koltukta oturmuş doysa belge her ne varsa onunla ilgileniyordu.Ben ise koltukta oturmuş boş düşüncelerle boğuşuyordum.Annem eve geldiğinde yıkamadığım tabakları ve salonu sormuştu.Üstelik eve birinin geldiğini bile sormuştu.

Birinin geldiğini elbet söylemiştim.Ancak kimin olduğunun önemi yoktu.Bunu bilmesine gerek yok.

"Hadi gelin!"

Sofra başında oturmuş tabağımdakilere surat asmakla yetiniyordum henüz.

"Aera!?"diye babam seslendiğinde bakışım babamı buldu."Evet"dedim.
"Biz bir karar verdik kızım"

"Ne kararı?"diye sordum merakla.Annem çubuklarını masaya bırakıp tebessüm ederek yanıtladı."Taşınıyoruz!"dedi.

"Sadece bu mu?dedim sorarak."Yeni iş bulduk ve işimiz de başka şehirde yer alıyor Aera"dedi annem.

"Neresi?"

Aslında pek şaşırmamıştım ancak bir sorun içimi pek sızlatıyordu.

"Busan!"dedi babam.Evet Busan.Hayatımın diğer yarısının geçtiği yer."Um anladım."dedim memnun şekilde.

Bu bana sorun teşkil etmiyordu.Eski hayatıma döndüyüm için içimde bir kıpırtı vardı.Sanki orada daha mutlu olacakmışım gibi.

Her şeyide geride bırakıp o eski mutlu hayata dönebilirdim.Yüzümde oluşan gülümsemeyi annem babamda farketmiş olacak ki yemeklerine devam etmişlerdi.

Ama bir yanım gitmeyi çok isterken diğer yanım tersini söylüyordu.Ancak ona karşı bir hiss bile duymazken nasıl olurda böyle hiss geçiriyordum.

Ona söylemeli miydim.

Ya da böylesi bence her ikimiz için iyi olucaktı..

Öğretmen öğrenci ilişkisinin karşısını alacaktı!

.
Diğerlerine göre uzun oldu.
Hikaye kısa bölümlerden ibaret ama uzun bölümde gelebilir

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin