Değerli okurlarım final bölümüyle gelmiş bulunmaktayım.
Yazardan
Jimin,Gayeon ve Jungkook birlikte Jungkooklarda oturuyorlardı.Aera ise ara tatilen giren derslerden kurtulup evde dinleniyordu.Aklında ailesinin yanına uğramak vardı ve tam hesaplayamadığı günler kadar Taehyung'la dün buluşmuşlardı.Junseo'nun kardeşi Dea'yi bulup buraya gelmesi ayrı birşeydi.Yıllar sonra Aera onu yeniden görücekti.Ve Dea'nın ise Taehyung öğretmeniyle Aera'nın birlikte olmasını gördükten sonra belkide şaşıracaktı.
Yerinden duran Aera ayağa kalkıp banyoya girip yüzünü yıkadıktan sonra odaya geri dönüp ortalığı toparladı.Bu akşamı Taehyung ile beraber geçirmek istiyordu.Şimdiden hazırlanırsam iyi olucak diye geçirmişti içinden.
Akşama kadar evi temizlemişti.Arada Gayeon aramıştı.Onunla sohbet ederek işinede devam etmişti.
Ama bu gün Taehyung'u hiçkimse görmemişti.Aera biraz endişe içindeydi.Aramak istiyordu ancak meşguldür diye aramıyordu.
En son dayanamayarak ismini tuşladığında ilkinde cevap verilmemişti.Ikinci aramasında ise tanımadığı birinin sesini duymuştu.Kaşlarını çatıp kim olduğunu sormuştu.Verilen cevap ve olayla birlikte telefon kulağından yeri boylamıştı.
Yutkunamıyordu.Duyduklarını sindiremiyordu.Gözlerini yaşlar doldurduğunda ne yapacağını düşünüyordu.Hemen yere eğilip telefonu alıp hemen hastanenin adresini öğrendi.
Nefes alamıyordu.Kesiliyordu.Nefesi gidiyordu eğer sevdiği giderse.
Koşarak evden çıkarak yola bakınarak taksi bulmaya çalışıyordu.Nefes almakta zorluk çekiyordu.En son boş gördüğü taksiyi durdurup hastenin ismini söyleyip yola koyulmuştu şoför.
Aera titreyen eliyle arkadaşlarına durumu haber verdi o an.Korkuyordu ona birşey olacak diye.
Hastenin önünde dayanan taksiye ücretini ödeyip içeri koşturmuştu hemen.Odanın numarasını alıp asansörü beklemek yerine hızlıca merdivenlerle çıktı.
Bulduğu odaya dalacak iken hemşire arkadan onu durdurdu.
"Giremezsiniz!"diye uyarıda bulundu.
"Taehyung..iyi mi?"diye sordu sesi titrerken.Gözleri kıpkırmızı olan kızı hemşire süzdü.
"Şey siz isterseniz geçip oturun.Size haber vereceğiz."dedi içeri girerek.Ardından Aera boş yere geçip oturdu.Yerinde titriyordu.Telefonunu alıp arkadaşlarını arayacak iken yüksek sesle başını çevirdi.
"AERA!!"
Jungkooktu bu.Koşarak yanına gelip diz çökmüştü.
"Noldu ha anlat"
Gözyaşlarını elinin tersiyle silip "Arama geldi.Kaza yaptığını söylediler."ardından hüngür hüngür ağlamaya başladı.
"Hastanede olduğunu söylediler.Bende hemen geldim"dedi bitirerek.
"Merak etme Aera"yanına oturup elini omuzuna koymuştu Gayeon destek verircesine.
"Ben biliyorum ne oldu!"diyen Jimin'e dönmüştü tüm bakışlar.
"Ne oldu?"diye sordu Jungkook.
"Junseo.Dea'yi alıp geldi ve Taehyung ile buluşmuşlar.Junseo ile arasında olay geçmiş ve kavga etmişler.Sonra ise kavga ederken yola çıkmışlar ve olan oldu.Junseo ortalıkta gözükmüyor.."diye bitirmişti sözünü Jimin.
"Gözüm hiç tutmuyordu zaten onu."dedi Jungkook.
"Abisi neyse kardeşide öyle.Aynılar onlar.Sanki tanrı onları kasten karşıma çıkardı."dedi Aera tek bir noktaya odakalanarak.Buna anlam veremeyem Gayeon "Ne diyorsun?"diye açıklık getirmek istedi.
"Ikisi derken?"dedi Jimin.
"Ben yeni liseye geçiş yaptığımda okul müdürünün kızı,Junseo'nun kardeşiyle tanışmıştım.Başta iyi birisine benziyordu.Ancak Taehyung bende olan ilgisini anladığında bana kötü davranmaya başlamıştı."dedi gözünden akan yaşları silerek.
O zamanlar çok kötü geçmişti Aera için.Ailesi bile ilgilenmezken bir öğretmenin öğrencisine bu denli ilgisi onu şaşırtıyordu.
"Sonra da pek onu göremedim.Busana geldik ailemle."
Jungkook elini sıkıca tutuyordu onun.Küçüklükten arkadaşıydı.Herşeyi anlıyordu.
2saat sonra
Gözlerini derin uykudan açan Taehyung etrafını süzdü.Her tarafından sesler geliyordu.Net bir şekilde baktığında tuhaf bir şekilde gülümseyen Aera'yı,daha sonra Jungkook,Gayeon ve Jimin'i görmüştü.
"Uyandın."dedi Aera yaklaşarak.Elini yanağına atıp sıktı."Uyanmayacaksın diye çok korktum."dedi.
Taehyung tebessüm edip "Iyiyim."dedi.Sesi yorgun çıkıyordu.
"Annemle babamda geliyor.Sana sevdiğin yemekleri yaptı annem."deyip gülümsemişti Aera.
Taehyung onunla beraber gülüp yanağındaki elini eline alıp avucunun içini öptü.Aera parmaklarını saçlarının arasına geçirdi.
"Seni çok seviyorum,Aera!"
Gözünden yaş gelen Aera ona gülümsemişti."Bende seni çok seviyorum!"demiş ve gözlerini yummuştu.Açsa yaşlar dökülüvericekti.
Taehyung serumlu kolunu kaldırıp yanağına çıkardı ve yaklaştı.Dudağına uzanıp öptü.O sıra Aera gözlerini açarken yaşlar bir bir dudakları arasından süzülmüştü.
Ama bu onlara engel değildi.
Taehyung ayrılıp alınlarını bir birine dayadı.
"Ağlama artık."demişti.
Jungkook kolunu Gayeon'un omuzuna atmış şekilde tebessüm ediyorlardı.
Jimin ise bu anı videoa alıyordu.
Aera da başını Taehyung'un göğsüne yavaşça yaslamış ve kokusunu soluyordu.
Taehyung saçlarını okşuyordu.
💫
Final!
Nasıldı...pek içime sinmedi ama devamı pek gelmeyecek gibiydi bana göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020