"Bunun burda ne işi var?"diye sordu Taehyung ayağının ritmini tutarak.
Aera mutfaktan tabak almaya gitmişti.Taehyungta onun arkasıyla gitmişti.Kısacası sinirliydi.En güzel anda gelip sıçmıştı içine.
"Arada gelir"dedi Aera.
"Artık gelemezen her öyle kafası estiğinde."
"Taehyung,ona kardeşinden bahsetmek istiyorum."
"Neden?"diye sordu Taehyung kollarını göğsünde birleştirerek.
"Hakkı var"
"Ya şimdi bu bizim yanımızdan ayrılmaz.Şimdi gel bunun derdini çek."
"Gevezelik yapma"dedim yanından geçerek.
Yemeklerimizi yedikten sonra salonda koltuklarda oturmuştuk.Junseo biraz durgun gözüküyordu.Ama bu söylemeyeceğim anlamına gelmiyordu.Yerimde dikleşip "Junseo,"bana dönmüştü hemen gözleri."Sana söyleceklerimiz var"dedim.
Taehyung ise gözlerini devirip ayağını diğer ayağının üzerine atıp pencereye döndürmüştü bakışlarını.Onu fazla takmayıp Junseo'ya döndüm.
"Dinliyorum"dedi.
"Galiba geçmişte..kardeşini kaybetmişsin"dedim ona dikkatle bakarak.
"Nerden biliyorsun?"diye sordu.Gözleri titriyordu.
"Kardeşin Dea..Yaşıyor!"
"N-ne?"gözleri dolup taşmaya yakındı.Bedeni titriyordu.
"Kardeşinle aynı liseye gittik.Baban oranın müdürü."
"Doğru mu bu?"dedi gözlerinden yaşlar akarak."Evet duydukalarının hepsi doğru"
Hemen gelip bana sarıldığında karşılık verip sarılmıştım.Ağlıyordu hüngür hüngür.
Taehyung'a döndüğümde bilmem kaçıncı göz devirmelerini yaşıyordu.Üstelik ondan ayrılmam içinde tuhaf haraketlerde bulunuyordu.
Junseo kardeşinin yaşadığını öğrendikten sonra kuzeni Minjung ile onu aramaya başlamışlardı.
"E bu salak şimdi Dea'yi bulmayamı gitti sözde?"
"Taehyung"dedim ona bakarak.
"Ne var birtanem"diyerek yüzümü avuçları içine aldı.Sonra mıncıklamaya başladı."Yapma"dedim zorla."Çok tatlısın Aera"
Beni kendine çekip sarıldı.Bende kollarımı beline doladım.Çenesini başıma yaslayıp "Engellerimiz ortadan kalktığına göre beraber birşeyler yapalım?"dedi.
Başımı göğsünden kaldırıp ona baktım.Oysa daha çok yakınlaşıp burnunu burnuma değdirdi."Seni çok özledim Aera!"gözlerini kapatarak söylemişti.
Derin nefes alıp verdikten sonra ise "Kokun beni baştan çıkarıyor"dedi.
Sol tarafım işgal edecek duruma gelmişti.Sözleri kalbimin çok hızlı atmasına neden oluyordu.
Heyecanlanıyordum.Bende onu çok özlemiştim.Kokusu zaten çok mükemmeldi.
Beni ilk öptüğü an aklıma gelmişti.Bizim evde Busanda yaşadığımız vakitti.Odaya girip konuşurken bir anda öpmüştü.
O zamanlar henüz liseye gidiyordum.O ise bir öğretmendi.Beni sevdiğini herkes görebilirdi.Bunu bende görüyordum.Ancak durumlarımız buna uygunluk vermiyordu.
O beni öptükten sonra ondan uzaklaşmaya başlmadım.Belki benden soğur yaklaşmaz bu hareketimle.
Ama olmamıştı.Kendini daha çok sokmuştu dibime.
Ayak uçlarımda yükselip uzanarak dudaklarına kapanıp gözlerimi kapattım.Hemen karşılık vermesede vermişti sonra.Kollarını belime daha çok sararken kaçmamam için beni kendine daha çok bastırıyordu.
Kollarımı boynuna götürüp doladım.Ve anın verdiği tutkuyla kendimi o mükemmel hissle beraber bıraktım.
Vote♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfic"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020