51 fav donut

456 23 10
                                    

Kutuyu açıp gözüme sokracasına içindeki kolyeyi alıp kutuyu yere bir kenara bıraktı.

Kolyeyi yavaşça boynuma takıyordu.Bu nedenle de fazla yakındık.Nefesi boynuma ulaşınca titrememe sebep olmuştu.

O belkide bu anı yıllardır bekliyor.Ama onun bu aşkına,bana aşık,ben engelliyordum bana olan aşkını.

Geri çekilince geriye gidip boynuma baktı."Güzel"dedi.

Tebessüm ettiğimde yanaklarımı avuç içlerine aldı.Titreme bedeni esir alırken kalbim tetikliyordu.

Elleri yanaklarımdayken bana yaklaşırken zil çalmıştı.Şaşkınca bana daha sonra kapıya bakmıştı."Birini mi bekliyordun?"diye sordu.

"Yok"dedim ayağa kalkarak.

"Bekle"dedim kapıya vararak.Delikten kim geldiğine baktığımda elindeki paketle kapımda dayanan Junseo'yu gördüm.

Kapıyı açtığımda "bebeğim"diyerek bana sarıldı.Sarılmasına karşılık verdikten sonra içeri sızdı.

Bir beklesen..

"A-a buda kim böyle?"diye sordu.

"O mu? O şey-"demeden Taehyung hemen atılmıştı lafa."Erkek arkadaşıyım."

"Ne? Aera,bebeğim!"Junseo bana dönerken,Taehyung "bebeğim mi?"deyivermişti.

"Ya biliyorum karmaşık bir olay.O geceden sonra"ne dediğimi bile bilemezken "Şimdi hatırladım.O gece ki barda Minjung ile beraber olan adam şu adam ha"

"Evet o"dedim.

"Sana sevdiğ-yemek mi yiyorduz,bende katılayım o zaman.Bu arada sıcak sıcak donut aldım seversin"dedi.

Tebessümle karşılayıp içeri mutfağa gitmiştim.

Neler oluyordu öyle Junseo'na?

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin