25 öpücük

1K 68 3
                                    

"Oğlum tabağını bitirsene bırak şu telefonu"annem sitem ederek Bay Kim'e çocukca söyleniyordu.Ama Bay Kim havalardaydı sanki.Birinin onu aşağıya çekmesi lazımdı.Atakta bulunarak elindeki telefonu alıp yanımdaki boş yere bırakıp yemeğime dönmüştüm.

"Ya!"dedi birden."Ne?"

Ev içerisinde onunla istediğim gibi konuşa biliyordum."Ver"dedi inat ederek."Anne?"dedim kaşlarımı çatarak."Oğlum ye yemeğini!"dedi annem.

"Ama telefon"diye çocukca tavır alırken iyice saçmaladığına kanaat getirdim.Karnıma giren sancıyla yerimde kıvrandım."Aera?"annem meraklı bakışlarla bana bakıp sorduğunda önemli bişey olmadığına dair mırıldandım.

"Anneciğim ellerinize sağlık ben odama geçeyim.Aera dersi anlamazsan bana sorabilirsin"

Gözlerimi devirip masadan kalktım."Anne odamdayım.Malum ders var"masadan kalkıp odama geçiş yapmıştım hemen.Ardımdan Bay Kim'in de geldiğini hissedebiliyordum.Amacı neydi bunun.

Odamın kapısı çalındığında hemen açmağımla yerinde sıçramıştı.Demek ki beklemiyordu hemen."Evet hocam ne vardı"sordum gözlerimi irileştirerek.Dediğimi umursamayıp içeri geçip kapıyı ardından kapattı."Sadece seni özledim"dedi yatağa oturarak.

"Sen hoca ben öğrenci ne özlemesi"bileğimden tutup beni yanına çektiğinde tam dibinde olduğumu anlamıştım."Okulda değiliz Aera.Evdeyiz"dedi parmağıyla yüzüme gelen saçları kulağımın arkasına çekerek.Nefes nereden alınıyordu?
Yutkunamıyordum resmen.Öyle etkisi altına almıştı ki.Gözlerimiz bir biriniz delip geçiyordu.Kalbimi desen bilmem saniyede kaç kez atıyordu.
Gözleri yavaşca aşağı dudaklarıma indiğinde duraksadı.Yaklaşmaya başlamıştı.Gözlerim yavaşca kapanmaya başlamıştı.

Dudaklarımın üzerinde sıcak dudaklarını hissettiğimde tüm bedenim titremişti.Ne yani öğretmenimle- hayır saçmalama.Onun da dediği gibi evdeyiz.Okul dışındayız.O beni seviyor.Bana hiç normal gelmiyordu.Hem kalbimi titretiyordu bir de ki ona karşı duygu besleyemiyordum.Ortada koca engel vardı;Öğretmendi o.
Tüm okul onu tanırken hemde.Eskiden çalıştığı okul üstelik.

Tanrım bulutaların üzerinde hissediyorum kendimi.Bahşettiği öpücükle.

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin