Elimdeki kitabı yerine bırakıp masaya döndüm.Minjungla beraber kütüphaneye gelmiştik.Ona sevdiğim kitapları okumasını tavsiye etmiştim ve hepsini almıştı.
"Şimdi nereye gidiyoruz?"yönelttiği soruyla beraber sırıtmıştım."Beni takip et"
Evet,şu an bilmiyorum nereye gideceğimi ama gidiyorum.Çok saçma değil mi? Sadece o koku burnuma dolarken tek düşündüğüm şey buydu.Nerede olabilir ki?
Sadece onun kokusu bile beni böyle denli delirtip ona bağlarken nasıl d eğişeceğime emin değildim.
"Taehyung açım bir yerlerde oturalım"
"Tamam"deyip yakınlardaki lokantaya benzer bir yere ilerledik.Ev yapımı yemekler sunuluyordu ve Minjung çok sever.
Yemekleri sipariş ettikten sonra söze başladım."Şu Junseo nasıl biri.Anlat bana!"dedim.Biraz düşündükten sonra "Neden?"diye sordu."anlat kızım işte"dedim ciddilikle.
"Tamam be"dedi yerinde düzelirken."Biraz saf şey..Ama akıllı.Ama saflığını gizleyecek kadar da değil.Sahiplendimi bırakmaz..Her kesle kavga etmişliği var.Ama o gün senin sözlerine karşı saflığını sundu."
"Herşeyi öyle çabuk kavrayamıyor.Okulda populeritisi yüksekti.Her kes onu yakışıklı,zengin ve akıllı diye bilir.Ancak en zayıf noktasını bilmiyorlar"işte bu bana yarardı..devam etmesi için elimle işaret verdim."En zayıf noktası sahiplendiğini kaybetmek.Bunu en son 10 yıl önce yaşadı.Kız kardeşini kaybettiği gün..Lim Dea"
Lim Dea mı?
Ne?
Dea?
Seoul'deki okul müdürün kızı Lim Dea mı?
Nasıl?
Şok olmuşcasına Minjung'a bakarken ne olduğunu anlamamıştı."Bir dakika şimdi şu Dea öldü mü?"
"Bilinmiyor"
"Şimdi Junseo ile Dea kardeşler değil mi?"
"Evet öyle"
Neydi şimdi bu olanlar...
.
Dea 3.bölümdeki üçlü kızlardan biriydi hatırlarsanız!
Ne dönüyordur aralarında acaba..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020