46 itiraf

474 26 4
                                    

"Iğhh ahh ığhh Taehyung"

Hüngür hüngür,

"Bacağımı kaybedicem"

Ağlayıp,

"Fena acıyor"

Kafamı,

"Iğhh ahhhh uuuhhhh"

Şişirmekten başka birşey yaptığı yoktu.O ağlıyor bende izliyorum.Malım ben mal.Onu burada bırakıp gitmem lazımdı.

Resmen kafamı şişirdi.

Ancak bir yandan ağlmasını istemiyordum.Sol tarafımda sızı hissediyordum.Böyle ağladıkça dayanamıyordum.Resmen kalbime işliyordu onun acı çekişi.

Lafımı geri alıyorum.Ben onu çok seviyorum.Zaten ne zaman bıraktım ki sevmeyi.

Elimi saçlarına atıp arkadan okşadım ve dişlerimin arasından fısıldadım.Eminim duymuştur.

"Tanrı aşkına sus Aera"

"Ama acı veriyo nasıl susayım"dedi gözlerin yaş gelirken.Yapma dayanamıyorum.

"Geçicek sabr et"deyip gözlerimi ormanlığa çevirdim.Tam da orman sayılmazdı.

"Taehyung"dedi burnunu çekerek.

Ona döndüm hemen bakarak.

"Ben üzgünüm"dedi.

"Ne için?"diye sordum.Başını eğip konuştu.

"Ben senin sevgini görmemezlikten geldim.."dedi ağlamaya başlayarak,"Seni sevemedim.Hep aklım başka şeylerdeydi.Bunun senin öğretmen olmanla mı alaka mıydı anlayamıyorum"diye ekledi delice ağlayarak.

Yanağımda hissettiğim sıcak bir damla yaş ağlamamın neticesiydi.

Sonra başını kaldırıp elimi elleri arasına aldı."Ben çok üzgünüm Taehyung.Affet beni."dedi.

Içim paramparçaydı.Seni kaybettiğim günü hiç demiyorum.Sarsılmıştım.O yıllar kendime hiç gelemedim ki.Şuan bile gelemiyorum.

Ellerim sıcacık ellerinin içinde haps olmuş gibiydi.Sanki yeniden doğup yaşayacakmışım.Sanki beni bırakmayıp sonsuza dek elimden tutacaktı.

Sonra ise yanağımda hissettiğim yumuşacık eli.Gözlerim kapanmaya yol alırken rahatladığımı hissediyordum.

"Taehyung?"

O an gözlerimi aralayıp ona bakmıştım.Onu kendime çekip sarılmıştım.Kalp bu ona engel olamıyorsun.

Kokusunu çekip derin nefes aldım.Galiba şuan, şu dakika kendime gelmiştim.

"Ağlama"

"T-taehyung!!!"dedi birden.Hemen ayrıldım.

"Ne oldu?"

"Bileğim"dedi.

"Acıyor?" Kafasını salladı.Işimiz zordu.

"Yola kadar dayanamaz mısın?"

"Elbetteki.Belkide dayanmaktan geberip giderim.Ha? Ne dersin?"dedi ciddiyetle.

Ayağa kalkıp biraz eğildim.

"Hadi atla"

Hemen ayağa kalkıp sırtım yerleşti.

"Gidelim?"

"Tam ileri!" Gülmüştüm..salak şey.

.

Final!






Hahahaa şaka tabii ki de değil.Hemen yazıp atayım dedim.Bölümü beğendim benn snsjjshs

Şey ben yeni kurgum için kapak fotoğrafı istiyorum. 'Playboy' konulu ve Taennie ile ilgili bir kitap..ne dersiniz

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin