"Eğer seviyorsa bir şans vermelisin"
Bana işlemeyen bir sözdü aslında.Huzuru bulduğum şehirde rahat biçimde yaşayacağımı umuyordum.Ama geçmiş peşini bırakmıyor.Aile sorunlarıyla baş açan Aera için aşk çok zor olucaktı.Henüz yenisindeydi.Üstelik bir öğretmenden gelen istek ise çok zordu.Yirmi beş yaşındaki öğretmen neden gelip henüz on sekizi olmayan birinden hoşlansınki.Vazgeçmiyorda.Eğer onunla başka zamanda mekanda karşılaşsaydım bu tür şeyi sorun etmezdim ve ailevi sorunlarda buna dahildi.
Zor geçinmemiz üzerine aşkı hayatıma dahil edemezdim.Annem babam benim için çalışıp para kazanıyordu.Eve bir yararım yoktu.Zararımda olsun istemiyordum.
"Aera yakışıklı mı?"ismini henüz öğrendiyim kız Gayeon benimle sanki daha yakın olmaya çalışıyordu ve sorduğu soruya net cevap vermemiştim."Normal"
"Jimin Jungkook'u ara da gelsin"
Gayeon Jungkook'un biricik kuzeniydi.
"Gelir birazdan az sabret"
"Neden bu kadar Jungkook'u soruyorsun?"dedim yüzüne bakarak.
"Özledim!"
Özledim...
Oda beni böyle mi özlüyordu...
"Anladım"
"Ya bunlar bebek gibiler."dedi Jimin gülerek.Dediği şeye anlam verememiş olmam üzerine Jimin devam etti.
"Ya bunlar bir birine çok bağlılar."demişti Jimin sırıtarak.
"Sussan artık Jimin?"dedi sonda Gayeon.
Gayeona olanları anlatırken Jimin sırığı kulak misafiri olmuş dinlemişti.Bunun üzerine Gayeon da dayanamamış Bay Kim'i sormuş.Fazla meraklı birine benziyordu Gayeon.Üstelik neden anlattım onu da bilmiyorum.Sadece belki biriyle paylaşmak içindir.
Ama pek işe yaradığı söylenemezdi."Sevdiğim çocuk beni benle aldatmış.O kadar salak ki anlatamam."
Ah birde Gayeon sevgilisi hakkında bazı salakca yaptığı olayları anlatıyordu.Pek dinlediğim söylenemezdi.Ama salakca yapılan harakete insan ister istemez kulak misafiri olurdu.
"Yeni çıktığımız günlerde bana işinin çıktığını ve gelemeyeceğini söylemişti salak.Oysa ki okulda ceza yemiş.Ceza da ne olsa gerek?"Meraklanmaya başlamıştım.Kafamı eğerel devamını getir diye ona baktım.
"Öğretmenler kapısını o koca ayağıyla kırıp içeri dalmış!"
Yok devenin nalı.
"Içerde de sadece bir öğretmen varmış.Cezaya saklamış.Daha sonra öğretmen okuldan ayrılmış.Aslında şehirden ayrıldığı için gitmiş.Okul ona hastaydı.Yakışıklı gençti.Adı Kim Taehyung du."dedi en son tebessüm ederek.
Kalbimin o an çarpıntısını belki Gayeon bile duyabilirdi.Ağzımda ötüyordu resmen.
Biri size böyle sımsıkı bağlıyken böyle hissetmeniz garipti.Üstelik onu sevmezken.Belkide ilk başta kıskançlık devreye giriyordu.Bay Kimi biriyle gördüğümdeki kıskaçlık gibi.Ayağa kalkıp lavaboya ilerlerken arkamda bıraktığım Gayeonu duymuyordum bile.
Bana ne yapmıştınız Bay Kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Hayran Kurgu"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020