34 sevdiğim kadın(dı)

688 37 1
                                    

"Minjung?"

Kafasını bana çeviren Minjung bekledi."Neden kuzenin olduğunu söylemedin?"yanımdaki yere geçip otururken cevapladı."Ne önemi var Taehyung"

"Yanındaki?"

"Lee Aera..üniversiteden yakınız"elimdeki bardağı masaya bırakıp ayaklandım.Bunları artık sarhoşluğuma veriyorum.
Onların yanına ilerleyip önlerinde oturdum.Yıllardır görmediğim yüzü yakından görmek kalbimi yeniden alevlendirmeye yetiyordu.

Elimi uzattım Junseo'na."Ben Kim Taehyung"dedim sıkarak.Oda bana karşılık vermişti gülümseyerek."Evet biliyorum Minjung'un erkek arkadaşı"belli belirsiz kafa sallamış ve Aera'ya uzatmıştım elimi.

Elini kaldırıp elime temas ettiğinde tüm hücrelerim titremişti.Ben ağzımı açıp konuşacak iken o öne atlamıştı."Tanışıyoruz biz Junseo.Okuldan öğretmenimdi."dedi gözlerime bakarak.

"Ah öylemi ne güzel"dedi Junseo."Üstelik kendisi benim sevdiğim kadındır!"dememin üzerine gözlerini kaçırmıştı.Junseo sanki yerinde gerilmişti.Ne yapacağını bilmiyordu.

"Bu doğru mu Aera?"Aera'nın yüzüne baktığımda o eski ifadelerinden birini takmıştı.Umursamaz!
Evet hiç endişeli gibi durmuyordu.Ama burnuma kadar dolan kokusu düşünmemi engelliyordu.
Ancak yaptığı açıklama sol tarafıma baskın yaptığında ifadesiz şekilde izliyordum.

"O eski hayatımda yaşanan bir olay Junseo,şu an böyle birşeyi yeniden hissediyor olamaz değil mi?"

Yutkundum.

Junseo'ya baktığımda yüzünde rahatlama hissi vardı.Gülüyordu.Ama ben yapamıyordum.

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin