15 gün sonra
"Anne ben çıktım"deyip kapıyı kapatmıştım.Olanların üzerinden iki hafta geçmişti.Annem sol ayağından hasar almıştı.Sadece biraz yamuk yürüyordu.Hayatta kalması bile bana yeterdi.Babam ise hafıza kaybı ve bazı yerlerinden hasar almıştı.
Bu zamana dek evde yatıyordu.
Bay Kim bu zamana kadar bizimle kalmıştı.Yardımı çoktu.Yanımda kalmıştı ailem hastaneden çıkana kadar.Sonra bir haberle geldi ki eski çalıştığı okula;yani benim gittiğim yeni okuluma kayıt yaptırmıştı.Bu gün derslere girmeye başalayacaktı.
Evden tez çıkmıştı.Aslında onunla zaten gimeyi planlamıyordum.Okuldakiler yalnış anlamasınlar diye.Aslında bu pek umursayacağım durum değildi.Ancak bu konu hakkında konuşulmasını ve kafaya takmamayı istiyordum.
Okula geldiğimde ilk Jungkook yanımda bitmişti.Onunla beraber sınıfa ilerleyip sıralarımıza geçmiştik.Beraber oturuyoruzda.
Ilk ders Bay Kim'in olduğunu öğrendiyimde içime hafif gerginlik girmişti.
-
"Hocam yarın mutlaka gelin.Sizin için hazırladık kutlamayı."diyen kız arkadaşlarıyla beraber uzaklaşmıştı.Jungkookla beraber kolidora ilerlerken Bay Kim'in sesiyle arkama dönmüştüm.Eliyle yanına gelmemi isteyip Jungkooka ilerden gitmesini söyledim.
"Evet hocam"gözüyle sınıfı kontrol ederken bende buldu gözleri en son."Bu gün yemeği dışardamı yesek?"
Elimi cebime atıp düşünür hal aldım.Zaten bizim evde kalması beni ayrı geriyordu.Sınıftan birisinin bunu öğrenmesi,tüm okulun öğrenmesi demektir.Üstelik beraber yemek yemeğe çıksak her türlü gören biri çıkar.
"Eve gidelim"deyip arkamı dönüp çıkışa doğru yönelmiştim.Tipimden soğukluk yağdığının farkındaydım.Ama bu şu an bu yerde bunu gerektirir.
Yanlış bi haraket,yanlış anlaşılmaya yeterdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020