5 yıl sonra
Sabah saatlerinde kalkıp balkonda kahve yudumluyordum.Onca yıl geçmişti Aerayla görüşmemizin ardından.Cebimdeki sigara kutusunu çıkartıp bir dal aldıktan sonra yakıp içime çekmiştim.
Yetmiyordu.
Eksik olanlar vardı.Ve o eksikler kalbimde derin yaralar açmaya başlıyordu.Derin nefes aldıktan sonra geri odaya geçmiştim.Üzerimdekileri değişip normal şeyler giyerek merdivenlere yönelmiştim.
Aşağı inerek mutfağa girmiştim.Ardından o tiz seste girmişti."Taehyung uyanmışsın"diyerek arkadan belime dolamıştı kollarını."Bu akşam Younghee barda parti veriyor.Bizi de çağırdı gideriz değil mi?"
Arkamı dönüp ona baktım."Olur aslında"dudağıma yanaşarken onu durdurmuştum."Öpmek yok Minjung .."kollarını belimden uzaklaştırmıştı."..Hele ki dudaktan hiç yok"
"Neden izin vermiyosun Taehyung..bu iki yılda"
Dolaba yönelip atıştırmalıklar aldım."Minjung akşama hazırlanmana bak sen"dedim başımdan ittim.
-
"Neden yanında değil de orada tek başına takılıyor"
"Onun her zaman ki hali Younghee"
"Tamam sen onun yanına geç ben davetlileri karşılayayım"
Tam önümdeki masada biraz da uzağımda oturan Younghee ve Minjung benden gözlerini alamazken konuşuyordu.
Kapıdan içeri giren kalabalığa gözlerimi çevirdim.Ama fazlalardı.Kime göre neye göre toplanmışlardı bilinmiyordu.Elimle Minjung'a buraya gelmesi için işaret ettim.
"Sorun ne?"diye sordum son bardağı içerek."Bilmiyorum hatırlar mısın Lim Junseo geldi ve yanında da sevgilisi"
"Lim Junseo..."diye mırıldanmıştım.
"Kimmiş sevgilisi?"
"Kızı henüz görmedim ama ismi Lee Aera sevgilisi kad-"duyduğumla yerimde kıpırdamış "Lee Aera?"
"Tanıyor musun?"diye sordu."Hayır"dedim.
Bu gece hiç iyi geçmeyekti,sarhoşluğum buna dayanıyordu sanırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020