40 plan

517 27 7
                                    

Acaba beğeniyor musunuz hikayeyi...

.

Yazardan

Oturdukları masada gülüşüp eğlenen arkadaşı ortamında bir tek asık suratlı Taehyungdu.Her kes o gece olan biteni öğrendiğinde Taehyung'u zorlayıp her şeyi ayrıntısılıyla konuşmasını isteselerde Taehyung'un ağzını bıçak açmıyordu.

Ortamdan sıkılan Taehyung ayaklanıp"Gidiyorum"demiş ve gitmişti.

"Of ama ya" diye sitem etmişti Namjoon."Bu çocuğun derdi ne"

"Aklı fikri o olaydan henüz galiba"demişti Minjung.Minjung da üzülüyordu elbet."Aklıma bir fikir geldi"dedi Gayeon hemen.

Kuzeni Namjoon bakışlarını Gayeon'a çevirmişti hemen.O aklında acaba ne bok döndüğünü merak ediyordu.

"Namjoon'un burdaki dağ evinde parti vereceğiz"ortaya fikrin bir kısmını atmış gözleriyle Minjung ve Namjoonu süzdü."E?"dedi Namjoon.

Biliyordu çünkü sonun bok gibi biteceğini."Taehyung ve Aera'nın oturup doğru dürüst konuşması şart.Ve bu planı uygulamak da bana düşer." Anlamaz bakışlarla Gayeona bakıyorlardı ikili.

"Sadede gel Gayeon"demişti Minjung."Şöyle ki dağ evinde yapacağımız ama gerçek olmayan partiye davet edeceğiz ikisini.E tabi sadece o ikisine söyleceğiz.Devamını da anlarsınız artık"dedi ciddi bir suratla.

"Sen tam bir manykasın"dedi Namjoon.Cidden manyaktı ona göre.

"Hadi ben gidip Aera'ya haber vereyim eh hazırlanması lazım değil mi?"deyip göz kırpıp"Namjoon Taehyung sende"diyerek gitti.

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin