50 ilan-ı aşk

478 25 10
                                    

Kapıya gidip delikten baktım önce.Gelmişti.

Üzerime çeki düzen verip kapıyı açtım.Elinde iki üç poşetle kapıda dayanıyordu.

Kapıyı açtığımı fark ettiğinde başını kaldırıp bana baktı.Ardından gülümsedi.Tebessüm ederek kapıyı daha da açarak içeri geçmesini sağladım.

Içeri girip elindeki poşetleri bana uzatarak "selam"dedi."sanada"dedim elindeki poşete uzanarak.

"Bunlar ne?"diye sordum poşete bakarak."Akşam yemeğini tek başıma yiyemedim.Bende akşam yemeğini senin ayağına getirdim.Beraber yeriz"dedi ceketini bana verip içeri salona giderek.

Oho seni orada neler bekliyor Taehyung dikkat et.Demek isterdim ancak çoktan varmıştı bile.

"Aera?!"diye ses yükseldi ben dağınık olan mutfağa geçerken.

"Buranın hali ne böyle?"

Bağırarak seslendim.Ve poşetler için temiz ve boş yer bularak."SANA MÜSAİT OLMADIĞIMI SÖYLEMİŞTİM"

"Nerd-"demeden mutafağa geçiş yapmıştı."B-bura neden böyle?"

"Bir hafta okula gitmedim bileğim yüzünden"sonunda temiz yer bulduğumda-aslında dağınık olan yeri bir yana fırlatarak-poşetleri koydum."Evde bu hale geldi.Üstelik teslim etmem ders vardı.Bir haftada bunu say."dedim ona dönerek.

"Temizleyelim o zaman"dedi dudağına tatlı gülümseme yerleştirerek.

.

Bir saat aralıksız temizlikten sonra salonda masayı açmış yemek yemek için oturmuştuk.

"Sen mi yaptın yemekleri?"diye sordum yerken."Hayır..annem yaptı."

"Annen mi?"

"Hım."

"Ailenle mi yaşıyorsun?"

"Öyle oldu"

"Neden?"

"Işi bıraktıktan sonra ailemin yanına döndüm.Sonra beraber Seoul'e geldik."

"Tek çocuk musun?"

"Hayır..bir kız kardeşim var.Evli"dedi.

Kaşlarım havalanırken düşüncelere dalmıştım.

"Sen neden evlenmedim.Hem 29-na geldin."dedim sudan içerek.

Çubuklarını masaya bırakıp bana döndürdü gözlerini.Içtiğim suyun bardağını masaya bırakıp ona döndüm.

"Ne oldu? Yanlış bişey mi sordum?"

Sırıttı.

"Yok.Sadece açılmam gerek,onun da açılması bence.Hem böylelikle sevdiğim kadına sahip olabilirim."diyip gülümsedi.

Sol tarafım öyle atıyordu ki şüphe bile çektim onun duymasından.Yanaklarıma sıcaklık basmıştı.Alevleniyordu.

Kendine gel Aera.

"Neden açılmıyorsun o zaman?"

Gözlerini çekip ayağa kalktı.Ve dibime gelip diz çöktü.Aha daha da alevleniyordu yüzüm.

Cebinden bir kutu alıp gözlerini bana çevirdi.

Çok derin bakıyordu.Kaybolabilirdim.

Kutuyu açıp "Seni seviyorum Aera,benimle çıkar mısın?"

.

Kaçta bitireyim bilmiyorum.Konular uzadıkça uzuyor.

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin