Taehyung değişikliğini fazla tutamayacak~
.
"Salaklık etme"
"Burada seninle aynı havayı solumakla yeterince salaklık ettim zaten"
Evden ayrılmış ve yeşillik ormanda ilerliyorduk.Sonumuzu cidden merak ediyordum ve ciddi anlamda o beni takmıyordu.
Az önce kayboluyordum ve hiç umurunda bile olmadı.Eli cebinde ilerliyordu sakince.
"Birşey sorucam"dedi hala gözleri yeşil ağaçlarla dolu olan ormana bakarak.
Sinirleniyorum...
"Ne?"
"Junseo?"dedi gözlerini yere indirere."Beraber misiniz?"sordu gözlerime bakarak.
Keşke bakmasaydı diye geçirdim içimden.Içimdeki o heyecan gittikce büyümeye başlamıştı.
"Neden?"diye sorduğumde elini sallayıp "Sormadım say"dedi.
"Yok neden sordun söyle?"diye irdeledim.O gün bana Junseo'nun Dea ile kardeş olduklarını açıklamıştı.
Aklıma kazınmıştı bile.
"Biliyorsun Aera..önceleri seni çok seviyordum ve şuan bir ilişkin var mı yok mu merak ettim? Ama sakın yanlış anlama seni sevmeyi çoktan bıraktım."
Söyledikleri kalbime hançer gibi saplanırken yaptıklarım aklıma geliyordu.Onu eskiden nasıl sevmeyişim.Onun benden ötürü yanıp tutuştuğu halleri gözümün önüne geldi.
Ben ona dilimle olmasada haraketlerimle sevmediğimi göstermiştim,ancak görünen o ki ben bu yaptıklarımla onu kırıp parçalara ayırmışım.
Dilimle söyleseydim ne olurdu acaba.Durum sarpa sarardı.Belkide bana olan bu aşkından kendinden vazgeçebilirdi.
"Dea ve Junseo"dedim önüme dönerek."Kimden öğrendin kardeş olduklarını?" Ona bakmıyordum.Zaten bu saatten sonra nasıl bakacağım bilmiyorum.
"Minjung,kuzeni söyledi"dedi ilerlerken.
"Şu o gece yanındaki kız mı?"sorup durdum yerimde.Bir iki adım ileride ilerleyen beden durdu.Ve arkasını dönmeden ve cevap vermeden yürüdü.
Ben büyük bir bok yemiştim.En esasıda bu yaptıklarımdan fena pişmandım.
.
Bu kitaba başlarken bu kadar bölüm olucağını düşünmüyordum.Öylesine yazıyordum kafa dağıtmaya.
Aranızda bi kaçıyla konuşmak çok güzel..
Bunu bitirdikten sonra taslaktaki yeni kurgumu yayımlayacağım.
Ship? ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020