27 üç cadı

899 56 0
                                    

"Şu Jungkookun arkadaşını diyorum Aera"

"Taehyung hocayla bir okuldaymışlar Seoul'deyken"

"Aera Busana geldikten sonra oda gelmiş.Üstelik eski okuluna."

"Ama bir birilerini tanıdıklarını hiç görmedim"

"Evet.Yakın değiller.Aera derstte bile onu dinlemiyor"

"Kızlar!"

"Aera?"diye arkalarına döndüklerinde çatılı kaşlarımla onları izliyordum.Utanmadan arkamdan konuşuyorlardı ya."Ne saçmalıyorsunuz?"

"Hiç"

"Gidelim biz"deyip arkadaşının koluna giren Insook'u ve Jaerim'i durdurdum."Nereye ya kızlar işim bitmedi henüz"
Diğer yüzümü görmeye hazır olun kızlar.

Ikisinide okulun deposuna getirmiş yere sermiştim."Evet ne düşünüyorsunuz şu an"deyip çömelmiştim."Hadi anlatın"yüzüme korku gözlerle bakıyorlardı.Bunu yapmadan önce düşünseydiler canım."Iş bana kalıyor o zaman"

-

"Nasıl böyle terbiyesizlik yaparsın Lee Aera"müdürden şu an azar işitiyordum.Depoda kamera falanda yokdu ki.Nasıl haberi oldu böyle."Yarın ailene söyle gelsin.Çık şimdi!"eğildikten sonra kapıdan çıktım.

Bunu her kimse yaptısa elimde kalacaktı.Gideceğim sıra önüme o mehşur üçlü çıktı.Hep derler ya üçlü kişiden korkun diye.Asıl onlar korksun benden.Elimi ceplerime yerleştirip onalara baktım.

"Aera...Aera"dedi ortadaki."Ne boklar yemişsin sen"bu dediğine güzelce göz devirdim."Bizim kızlara dokunmakta ne demek?"Anlaşıldı şimdi herşey."Dilini mi yuttun?"diye sordu kısa sarışın saçlı kız.Derin nefes alıp durdum."Umrumda değilsiniz şu an"

"Huh..tabii sen git istediğin kişileri döv sonra umrunda olmasın.Ne ala!"dedi ortadaki Mirae.Sadece Mirae'yi tanıyorum.Diğer ikisini yeni görüyorum."Sizinde çarenize bakacağım kızlar"göz kırpıp yanlarından ilerledim.

Müdüre haber vermek neymiş de görsünler üç cadılar!

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin