Geçen iki günün ardından Junseo kardeşinin yanına gitmiş,Taehyungda işi çıktığı için ortalıkta gözükmüyordu.Ben ise Gayeon ve Jungkook ile bende oturuyorduk.
Olanlarıda onlara anlatmıştım.Aslında başta anlatdıklarıma kahkaha atarak gülmüşlerdi.Neymiş Taehyung'un bana açıldığı gün Junseo'nun gelmesi komikmiş.
Junseo Dea'yi buraya getireceğini söylemişti.Ondan hazetmiyordum.Bunu Jungkook ve Gayeon bilmiyordu.
"Jimin Koreye dönmüş."dedi Jungkook.Jimin bir aylığına yurt dışına gitmişti.Ailesinin orada yaşadığını söylemişti.
Ara sıra ailesinin yanına gittiğini söylerdi.Ama ben onların ortamına girdiğimde pek buna fikir vermemiştim.
Ilk başta Jimin'i bana asılmak istediğini sanmıştım.Ama onun genelinde vardı bu.Her kıza öyle davrandığı için kızlar onunla oynadığını sanıyorlardı.
Cidden komik bir durum.
"Ah geldi yine cüce.Başımın etini yemek için."Jungkook kocaman kahkaha atmıştı buna.
"Ne? Ne gülüyorsun.Komik mi?"yanındaki yastığı alıp kafasına fırlatmıştı.
"Jimin ve seni.."gülmekten seni alıkoyamayan Jungkook eliyle 'X' işareti yapıp "Birlikte düşünemiyorum."diyerek geberiyordu az kala gülmekten.
Cidden ben bile gülemiyorken buna ne olmuştu.Salak.
"Böyle düşünmeni ne sağlıyor mal?"bağırarak sormuştu Gayeon.
"Öylesine..aklıma geldi."
"Jungkook tamam,sus!"dedim kaş göz yaparak.
"Jungkook bak o cüceyle seni ayağımın altına alırım."
"Sen kuzenini çok seversin yapmazsın"
"Huh yapmaz mıyım? Kime kafa tuttuğunu unutuyorsun galiba mal herif."
"Aa~ herif olmuyor am-"Gayeon hemen saçını yolmak için üstüne yürüdü.
"Geberdin sen mal Jungkook..elimden seni kimse alamaz.Aera bile."
Ayağa kalkıp"Bir dakika bekleyin"deyip mutfağa yöneldim.Galiba durmuşlardı.
Hemen dolaptan hazır mısır kutusunu alıp içeri salona koltuğa çöktüm.
"Devam devam.Bana bakmayın."devam etmeleri için sözcüklerimi israf ederken Gayeon Jungkook'un saçına dalmıştı.
Oh mis.
Free Concert.
Baktımda buraya bölüm atmıyormuşum..
10:18pm→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020