•1•

11K 298 1.2K
                                    

Tekrar yayımlıyorum;^;
Bunu demekten nefret ediyorum ama klasikle başlayacağım ;-;

Seni evde nasıl karşılarlar.

Slenderman: Hoş geldin S/A. Yetenekli olduğun için burdasın, iyi bir iş çıkaracağını biliyorum.

Jeff The Killer: Cehennemine hoşgeldin!!!! MUHAHAHAHAHAHA!!

Jane The Killer: Merhaba S/A. Elbislerime ve rujuma elini sürmediğin sürece aramız iyi.

Liu: Merhabalar hanımefendi, kitap okur musunuz yoksa abim gibi kaba kuvvetçi misiniz? 

Masky: Gerekmedikçe benimle konuşma. Slenderman seni yetenekli gördüğü için saygım var, ama bu yakın olacağımız anlamına gelmiyor.

Hoodie: Eve hoşgeldin. Yeteneklerini sınayan kişi ben olacağım, umarım hayal kırıklığına uğramam. Senden umutlarım var S/A.

Toby: M-merhaba S-S/A. İyi bi-ir katil ol-duğunu duy-ydum. Birlikte iyi v-vakit geçir-relim.

Eyesless Jack: *Böbreklerine sırıtarak bakıyor* Slenderman başarısız olursan böbreklerini alabileceğimi söyledi S/A.

Laughing Jack: *Kıkırdayarak sana şeker verdi* Umarım arkadaş oluruz S/A. En yakın arkadaşlar...(Şeker zehirli mi bilmiyorum...)

Puppeter: Ne güzel bir yüzün var...Hayran kaldım, kuklam olduğunda
Seni en güzellerin yanına koyacağım.*Güler*

Jason The Toymaker:*Saçlarını savurdu, onlarda suratına geldi* Benim gibi birine yaklaşamadığın sürece umrumda değilsin. Ki hiç yaklaşamayacaksın.

Offenderman: *Şapkasıyla sana selam verir ve mavi bir gül çıkarır.* Bu gülü kabul et lütfen güzellik.*Göz kırpar*

Red Angel:*Seni baştan aşağı süzdükten sonra elini öper* Bir ara yanıma uğrarsın artık güzelim.

Clockwork: Merhaba S/A, tanıştığımıza memnun oldum. Ihanet edersen zamanını doldururum ona göre.*gülümser*

Bloody Painter:*Soğuk gözleriyle sana bakar. Gözleri karşısında titrersin* Güzel, en azından şimdilik yarın için endişelenebilirsin.

Ben Drowned:*Oyun oynuyordu seni görmedi ama gülümsüyordu* Seninle ilgili bir şeyler ilgimi çekiyor S/A. Iyi bir proxy olacaksın. *Sana yandan bir konsol verdi* Bakalım oyun becerilerin nasıl.

Sally: Hoş geldin abla! Benimle oynar mısın?*kıkırdadı. Ne kadar tatlı olsada sesi karşısında biraz ürkmüştün*

İstek Alıyorum ^-^

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now