// Olyasmi zenét javaslok hozzá, mint pl. To The Beat vagy Thanxx, illetve fentebb láthatjátok, milyen outfitben szállják meg Eunsang házát. (Kajak amúgy nektek melyik a kedvenc dalotok az új albumról? Illetve az Inception-re, vagy a Thanxx-re szavaztatok? Ha érdekel, a rész végén megtaláljátok az én kedvencem, és hogy mire szavaztam ^^) //
☆
Jongho-ék amint megérkeztek a helyszínre, szétváltak. Mindenki abba az irányba ment, amit korábban megbeszéltek.
- Fuj, ez most komoly?! - kiáltott fel Wooyoung, amint benyitott egy szobába, ahol egy párocska épp a szaporodást gyakorolta.
- Mi van? Még sosem láttál pornót? - somolygott Seonghwa. - Egyszer úgyis te is ezt fogod csinálni a kis barátnőddel.
- Mi? Dehogy is! Nem is a barátnőm - húzta el a száját Wooyoung undorodva, majd huncutul elmosolyodott, és a gallérjánál fogva hirtelen lehúzta magához Seonghwa-t, így alig pár centi választotta el az ajkaikat. - Inkább veled próbálnám ki.
Az idősebbnek elkerekedtek a szemei, és nyelt egyet. Mikor meglátta az enyhe pírt Seonghwa arcán, Wooyoung elégedetten lépett hátra.
- Na, menjünk tovább! - kacagott, és maga után húzta a másikat.
Eközben Yunho és San az emelet másik oldalán, mikor minden egyes szobába benyitottak, valami fura hangot adtak ki. Például...
- Nyaaan~! - ugrott be a következő ajtón San, nyávogva, mint egy macska.
- Hiiii--yah! - rúgta be az ajtót legközelebb Yunho, mintha épp karatézna.
Bármennyire komoly volt is a helyzet, ugyanis nem találták Yeosang-ot, mégis jól érezték magukat egymás társaságában. Minden alkalommal, amikor Yunho vagy San egy ilyen furcsa, vicces hangot adott ki, a másik felnevetett.
Seonghwa, Yunho San és Wooyoung mikor végignézték az egész emeletet, csalódottan találkoztak a lépcső tetején, és Seonghwa már elő is vette a telefonját, hogy felhívja Jongho-t. Egyetlen probléma volt - a fiú nem vette fel.
Míg Seonghwa-ék az emeleten kutakodtak, addig Hongjoong, Mingi és Jongho a földszintet járták körbe. A nappaliban rengetegen voltak, ugyanis egy dj zenét szolgáltatott, amire persze táncolni kellett. Legalább a fele társaság már részeg volt, a másik fele pedig a részegség felé tartott.
- Mingi-yah! - kiáltott fel Hongjoong, hogy megragadja a másik figyelmét, amikor kissé elsodorta az embertömeg.
Szerencséjére Mingi rögtön odafordult, és elkapta a csuklóját.
- Maradj a közelemben, hyung, vagy még elveszítelek - vigyorgott Mingi, és összeborzolta a másik haját. - Túl pici vagy.
- Hé, nem is vagyok olyan pici! - biggyesztette le az ajkát az alacsonyabb, és megpróbálta megigazítani a haját.
- Aww, de cuki - gügyögött Mingi, mire Hongjoong beleboxolt a vállába.
- Hagyj békén! Inkább keressük tovább Yeosang-ot!
Jongho először a kertet járta körbe, majd visszament a házba. Már csak egy helyiség maradt ki, amikor belefutott Eunsang embereibe.
- Lám-lám, kit látnak szemeim! - szólalt meg gúnyosan az egyikük. - Choi Jongho, minek köszönhetjük a látogatásod?
- Hol van? - tért rögtön a lényegre Jongho. - Tudni akarom.
- Miért érdekel? Talán csak nem szerelmes vagy belé? Hm? - vigyorgott a fiú.
- Leszarom mit gondolsz - ragadta meg Jongho a karját, és magához rántotta. - Mondd el, merre van!
- Nem - mondta a fiú, és egy gonosz mosoly kúszott az arcára.
- Te akartad - morogta Jongho, majd a földre lökte a másikat. Feltűrte a dzsekije ujját, majd miután a srác felállt, behúzott neki egyet.
- Hé, főnök, helyzet van - csörgette meg valaki Eunsang-ot, míg minden társa, aki a helyszínen volt, Jongho ellen fordult.
Mivel Jongho nem válaszolt a hívásra, Seonghwa-ék azonnal aggódni kezdtek.
- Mi van, ha Eunsang-ék megtámadták? - kérdezte összevont szemöldökkel San.
- Keressük meg! - mondta Seonghwa, és lementek a lépcsőn, ahol csatlakoztak Hongjoong-hoz és Mingi-hez, és elmondták, hogy Jongho nem veszi fel a telefont.
- Ezt kapd ki! - hallották meg ekkor Jongho hangját, majd odafordultak, és meglátták, ahogy épp lekever egy nagyot egy tagnak.
- Mi a franc?! - Mingi rögtön odarohant, és lefogta a támadót.
Seonghwa és Yunho is csatlakoztak, és megpróbáltak legyőzni mindenkit. Nem sok időbe telt, míg fölénybe kerültek, bár Jongho-val az oldalukon ez nem volt nagy meglepetés. Végre sikerült utat fúrniuk az ajtóhoz, úgyhogy Jongho gyorsan benyitott, és egy lépcsővel találta szemben magát.
- Hát persze, a pince! - kiáltott fel Wooyoung, és mind lesiettek.
- Yeosang! - szaladt ki a legfiatalabb száján, amint meglátta a fiút a földön, és rögtön odaszaladt hozzá.
- Lassan a testtel! - hallottak egy hangot.
Jongho felnézett, és ekkor meglátta Eunsang-ot, aki egy kést tartott felé.
☆
// én erre szavaztam:
a Thanxx-en és a To The Beat-en kívül a kedvencem még:
amúgy Mingles és Korean Big Minion Thanxx verziós photocardot cserélnék YeoYeo-ra :3 //
BẠN ĐANG ĐỌC
☆sebek a szívben 💚 jongsang☆
FanfictionA Kang család már megint költözik, de most talán már ott is maradnak, nem kell továbbállniuk. Yeosang végre újra láthatja legjobb barátját, és még pár rendes emberrel is megismerkedik. Úgy gondolja, most végre rámosolyog a szerencse, és végre teljes...