☆둘☆

175 16 2
                                    

Ugyan nem egy osztályba jártak, Yeosang-nak mégis adódott alkama megismerni a másik két fiút. Az összes szünetet együtt töltötték, és rengeteget beszélgettek. Hongjoong és Yunho folyamatosan kérdezgették, Yeosang pedig szinte még be se fejezte a válaszát, mikor jött a következő kérdés.

Ebédnél is egy asztalhoz ültek, és folytatódott az ismerkedés. Most már több teret hagytak Yeosang-nak, és így végre neki is adódott alkama kérdezni. Sok dolgot megtudott Hongjoong-ról meg Yunho-ról, aztán a fiúk az iskola tanárairól és tanulóiról kezdtek mesélni. Melyik tanár jófej, melyik nem, kinél lehet csalni a teszteknél, ki az, aki kiszúrja a puskákat, ki tanít jól, illetve ki rosszul, satöbbi. Aztán ahogy bejött egy érdekesebb diák az ebédlőbe, róla is mondtak egy-két dolgot.

- Nézd, ő ott Areum - intett Hongjoong a fejével egy lány felé, akin nagyon gyér ruházat volt. - Ő a suli ribanca.

- Az a magas meg Insook - mondta Yunho, és Yeosang meglátott egy magas lányt, akinek hosszú lábai voltak. - Csomóan össze akarnak jönni vele, csak azért, mert különleges a kinézete.

- Ugh, az ott Eunsang - morogta Wooyoung, majd komoly tekintettel nézett Yeosang-ra. - Két banda van ebben az iskolában, akikkel nem érdemes packázni. Az egyiknek Eunsang a vezetője.

Yeosang megkereste a szemével az említett fiút, akit még vagy öt másik követett. Yeosang szerint egyáltalán nem voltak ijesztőek, de a többi diák pillantása arról árulkodott, van okuk a félelemre. Eunsang-nak szénfekete haja volt, amit Beatles-esre vágatott. Orrán tipikus divatszemüveg csücsült, szájában cigaretta lógott. Úgy tűnt, nem nagyon zavarja, hogy az épületben nem lehet dohányozni.

- Na és a másik? - tette fel a kérdést Yeosang.

- Milyen másik...? - kérdezett vissza Wooyoung.

- Azt mondtad, két ilyen banda van.

- Ja, igen. Most jönnek be - jelentette ki a legfiatalabb.

Mikor Yeosang meglátta őket, nem gondolta volna, hogy ők is tényleg egy ilyen banda tagjai. Hárman voltak, a csapat egy magas, pirosra festett hajú, egy kissé alacsonyabb, fekete hajú, és egy még alacsonyabb, szintén fekete hajú srácból állt, bár ahogy jobban megnézte, Yeosang pár zöldes tincset vélt felfedezni a hajában.

- Ők is tényleg egy ilyen komoly banda? - kérdezte.

- Eunsang-ék rosszabbak. Ők szoktak verekedni, meg bántani másokat. Drogoznak is, meg szoktak lopni is. Már csomószor rájuk hívták a rendőröket is, meg minden. A másik négy szimplán csak elérhetetlen - magyarázta Hongjoong.

- Meg ijesztő - tette hozzá Yunho.

- Négy...?

- A vezérük valami képzésen van novemberig - felelte Wooyoung. - Azt hiszem addig jobb, míg nincs itt. Ugyan ők aktívan nem csinálnak semmi rosszat, de ha kell, péppé verik azt, aki beszól nekik.

Yeosang válaszul csak hümmögött egyet. Mikor vége lett az ebédszünetnek, mind visszamentek a termükbe a következő órájukra. A nap végén Wooyoung hazakísérte Yeosang-ot.

- Szia anya, megjöttem! - kiáltotta Yeosang, miközben ő és Wooyoung levették a cipőiket.

- Szervusz drágám, milyen volt a napod? - hallották a nő hangját.

- Köszönöm, nagyon jó volt!

Az asszony kilépett a konyhából, kezét a kötényébe törölgette. Mikor meglátta Wooyoung-ot, felcsillant a szeme, és mosolyra görbült a szája.

- Jó napot, Mrs. Kang! - köszönt a fiú.

- Jaj, kicsi Wooyoung, hogy megnőttél! - szaladt oda hozzá a nő, két puszit nyomott az arcára, és jól megölelgette.

- Össze tetszik nyomni... - fuldoklott Wooyoung, mire Mrs. Kang elengette.

- Gyertek enni fiúk, mindjárt kész a csirke! - mondta Mrs. Kang, majd visszament a konyhába.

- Csirke?! - kiáltott fel Yeosang, mire Wooyoung felnevetett.

- Semmit sem változtál, Sangie! - állapította meg a fiatalabb a hasát fogva.

Eldöntötték, hogy mielőtt Yeosang megmutatná Wooyoung-nak a házat, esznek. Mindketten jóízűen fogyasztották az ételt, és nem győzték dícsérni a szakácsot. Ezután Yeosang körbevezette Wooyoung-ot, majd végül felmentek az emeletre Yeosang szobájába.

- Aztaaa! Hol szerezted ezeket?! - lépett oda rögtön a fiatalabb a Yeosang falán lévő poszterekhez. - Taeyong és V!

- Ezt nézd meg! - csukta be az ajtót Yeosang, aminek a hátulján egy BTS plakát volt az összes taggal.

- Úristen, de jól néz ki! - szaladt oda hozzá Wooyoung teljes fangörcsben.

A délután és az este további részét beszélgetéssel meg videojátékozással töltötték. Mrs. Kang közben sütött süteményt, és vitt fel nekik a szobába. Mikor Wooyoung már épp menni készült, még összefutott Yeosang apukájával, és mindketten nagyon örültek, hogy láthatták a másikat. A két fiú még megbeszélte, hogy reggel mikor és hol találkoznak, majd elköszöntek egymástól, Wooyoung pedig hazament.

☆sebek a szívben 💚 jongsang☆Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang