Nagle zobaczyłam przed sobą wysokiego, ciemnego blondyna w grzywce.
Boże jaki piękny *.* , czemu ja na niego wpadłam? Teraz mnie uzna za jakąś idiotkę - Pomyślałam nadal leżąc na ziemi.
- Sorka mała że na ciebie wpadłem, pomogę ci wstać - Powiedział chłopak i wystawił rękę w moją stronę.
- Nic się nie stało - powiedziałam chwytając się jego ciepłej i dużej dłoni.
- Stało się bo wpadłem na taką ładną dziewczynę jak ty - Powiedział .
Było mi ciepło na twarzy więc chyba się zarumieniłam.
- A tak w ogóle to jestem Felix.
- A ja Jade, miło mi.
- Mi też, może lepiej zobacz czy nie zostawiłem u ciebie moich zębów na czole heh - Zaśmiał się Felix
- Aż tak chyba w ciebie nie walnęłam haha - Powiedziałam po czym zaczęliśmy się śmiać.
- Idziesz w tą stronę? - Wysoki młodzieniec wskazał drogę, akurat w tą gdzie miałam zmierzać do domu.
- Tak idę, a co? - Powiedziałam patrząc się w jego duże zielone oczy.
- Bo ja też idę tą stronę do pracy mojego wujka, mogę iść z tobą? W ramach tego że na mnie wpadłaś, odprowadzę cię do domu ok? - Powiedział z uśmiechem na twarzy.- Jasne, czemu nie - Powiedziałam, poczym ruszyliśmy w stronę mojego domu.
Gdy szliśmy to gadaliśmy o naszym ulubionym zespole - 5 Second of Summer bo okazało się że jest ich wielkim fanem. Bardzo szybko zajęło nam przyjście pod mój dom, może dlatego że mieliśmy jakiś wspólny temat.
- Jade, zanim odejdziesz to podasz mi swój numer? - Powiedział Felix poczym zarzucił grzywką.
O Boże on chce mój numer!!!! Awww *.* - Pomyślałam poczym dodałam
- Spoczko, podaj mi twoją komórkę to zapisze.- Ok, tylko napisz też nazwisko bo znam pełno dziewczyn o imieniu Jade. - Powiedział poczym dał mi do ręki swój czarny IPhone.
Wpisałam numer.
- Dzięki mała, napisze do ciebie potem. - Powiedział Felix i puścił mi oczko.
- Haha, niema za co i spoczko - Powiedziałam. - Muszę już iść bo mama będzie się o mnie martwić.- Szkoda :( no to do usłyszenia - Powiedział poczym pocałował mnie delikatnie w policzek.
Zarumieniłam się.-Ok, paa - Powiedziałam poczym się oddaliliśmy a ja poszłam do domu.
OMG! *-* pocałował mnie w policzek Boshe, dobra nie jaraj sie tak Jade bo masz chłopaka, nie zapomnij o tym. – Pomyślałam- Hej mamo! - Powiedziałam poczym poszłam do swojego pokoju
- Hej Jade, jakbyś jeszcze tu była. - Powiedziała mama
Gdy odłożyłam plecak i przebrałam się w luźną koszulkę z napisem psycho i szare dresy, poszłam zjeść obiad. Po posiłku odrobiłam lekcje cały czas myśląc o Felix’ie.
O już 18.35?? Okeeej.. - Powiedziałam sama do siebie.
Spakowałam się na jutro, poczym usiadłam na taki szeroki parapet. Włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam pierwszą lepszą piosenkę. Wypadło na " I miss you" 5SOS. Cały czas nie mogłam zapomnieć o tej całej sytuacji o Felix'ie. I do tego jeszcze ten pocałunek w policzek.
- Jade, kolacja - Powiedziała mama
- Zaraz zejdę – Powiedziam
Mama zeszła do kuchni a ja po jakimś czasie za nią. Przy kolacji rozmawiałyśmy o szkole i o różnych rzeczach.
Po kolacji poszłam się przebrać w piżamę. Usiadływszy i przykrywszy się kołdrą, wzięłam granatowego laptopa i weszłam na fb.Mam jedno zaproszenie od.... Felixa????? Hm.. więc nazywa się Felix Sandman.... A to już wiem poco było mu moje nazwisko haha - Pomyślałam chichocząc pod nosem.
Zaakceptowałam. Weszłam na jego profil. Przeglądnęłam jego zdjęcia.
Hm.. nawet przystojny - Pomyślałam.
Dałam like pod zdjęciami które najbardziej mi się podobały. To były prawie wszystkie! Zobaczyłam też że jest wolny, ale przecież nie każda para musi mieć ustawiony związek. Akurat zobaczyłam na kogoś komentarz pod jego profilowym: "teraz laski będą twoje haha xD" Czyli że nie ma dziewczyny
Uśmiechnęłam się do ekranu.O wiadomość od Felix'a
F: Hejka ;>
J: Hejo :3
F: Ct?
J: A db, już wiem poco było ci potrzebme moje nazwisko heh ;D
F: Hm.. ciekawe po co prawda? XD
J: Haha sama nwm wiesz xD wcale nie poto żeby mnie zaprosić na fb
F: Pff.. z kąd... :p
J: Haha ;D
Nagle dostałam powiadomienie: Felix Sandman lubi twoje zdjęcie profilowe. Czekaj jeszcze jedno o tym samym i jeszcze jedno, chyba lajknął mi wszystkie prof!F: Co powiesz mała? :*
Aww wysłał mi całusaaa <333%
J: Kto tu mi lajkuje prof? XD
F: Jakiś gościu o imieniu Felix :DD
J: Właśnie widze xD
F: No lajkuje bo są ładne :33
J: Nie są ..
F: Jakby nie były to byś ich nie dodawała c:
J: Oj cicho xD ;*
F: Hahaha xD
- Jade, już późno, idź spać - Powiedziała mama wchodząc do pokoju.
- Dobrze mamo, dobranoc - Powiedziałam
-Dobranoc - Powiedziała pani Simpson poczym zamknęła drzwi.
J: Musze już lecieć, będziesz jutro? :3
F: Jasne :> i szkoda że już idziesz, fajnie mi się z tb pisało c;
J: Wiem mi też, to papa do jutra ;*
F: No paaa :***
Wyszłam z fb i wyłączając lapka odłożyłam go na półke.
Dostałam wiadomość"Słodkich snów piękna :* Felix"
Odpisałam mu
"Wzajemnie ;*"
Poczym włączyłam cichy dźwięk i odłożyłam telefon na półke.
Położyłam się do łóżka i zasnęłam z myślą o Felix'ie..._______________________________________________
Ejoo ^^ oto 2 roździał c: myśle że wam się spodobał i dacie kom :3 i przepraszam za błędy <3
Jesm ciekawa co o tym sądzicie :> no to dozobaczenia :*
CZYTASZ
Innocent truth
Rastgele- Ale ja nie jestem z Sebą! - Jasne jasne.. udowodnij. - Nie wierzysz mi!? - Wierzę.. ale.. - Co? Chłopak zbliżył się do mnie tak, że nasze klatki piersiowe się aż wręcz dotykały. - Jestem w chuj zazdrosny o to że wychodzisz i zadajesz się z innymi...