Pov. Asha
W końcu po długich pełnych wyczekiwania chwilach pojawili się Mohatu, Amira i Nasir wychodzący ze spuszczoną głową. Wlukł ogon za sobą. Jakby w jednej chwili opadł ze wszystkich swoich sił. Co się mu przytrafiło? Przez ten obraz Nasira, który widziałam po raz pierwszy serce zaczęło mi bić jak szalone. Wszystkie lwy stanęły wyprostowane.
-Słuchajcie lwy!- zaczął pewnym głosem Mohatu. -Otórz Lwy z Leśnych Łąk znów uderzyły! -przerwał na chwile i zobaczył zamieszanie. Niektóre lwy bardzo się przestraszyły i się skuliły. Inne zrobiły bojową postawę, gotów do walki. Jeszcze inne zaczęły szeptać między sobą. Ja stałam po środku i próbowała poukładać myśli. Naszczęście siedziała obok mnie Maua. Wydawała się być bojowo nastawiona.
-Co to są Lwy z Leśnych Łąk? -spytałam po cichu. Lwica popatrzyła na mnie jakby właśnie przypominała sobie coś co wydarzyło się dawno temu.
-Są to lwy, z którymi walczymy o te terenu od wielu lat -zaczęła Maua.
-Pokonaliśmy je w wielkiej bitwie, jednak ich przywódca Dioner powiedział, że jeszcze tu wrócą. Wiele lwów zginęło podczas tamtej bitwy. Choćby ojciec Mohatu- mówiąc to łzy jej napłynęły do oczu. Pewnie musiał być świetnym przywódcą. Jednak dopiero przywróciłam sobie myśl. Będę musiała walczyć! Po całym moim ciele przeszedł niespokojny dreszcz.
-Lwy mam coś jeszcze do przekazania! - krzyknął w końcu Mohatu.
Wszystkie lwy niespodziewanie odwróciły wzrok w jego stronę pewnie nie spodziewały się, że przywódca ma coś jeszcze do ogłoszenia.
-Wiem, że wszyscy jesteście gotowi do bitwy -zaczął zwracając się do Gwiezdnego Stada.
-Jednak jako wasz przywódca nie mogę was tak narażać! Podczas tej bitey mogłoby zginąć wiele lwów - mówił przywódca. Czy on chce się poddać? Zastanawiałam się niepewnie.
-Czyli mamy się poddać? - zapytała Doe, której łapa wyglądała o niebo lepiej. Można powiedzieć, że wypowiedziała na głos moje obawy.
-Nie nie takiego nie powiedziałem. Poprostu Dioner zaproponował, abyśmy połączyli stada! - powiedział Mohatu. Lwy popatrzyły na siebie nieco zdziwione tą propozycją.
-A w jaki sposób chcesz tego dokonać? Znając życie Dioner będzie próbował przejąć całą władzę dla siebie - mruknęła na głos niezadowolona Maua.
-Otóż Dioner posiada bardzo ładną córkę, Mike. Mika zgodziła się, aby ona i Nasir się pobrali. Nasir też nie ma nic przeciwko - mówiąc to popatrzył na syna. Mi serce zaczęło skakać jak szalone. Prawie zabrakło mi tchu! Nasir żonaty! Miałam nadzieję, że Nasir zaprzeczy, jednak w głębi duszy wiedziałam co odpowie.
-Jestem gotowy ożenić sié z Miką - odpowiedział Nasir stając obok ojca. Wiedziałam! Myślałam, że jest dla niego ważna! Serce bolało mnie. Łzy zaczęły mi płynąć. Wybiegłam z polanki najszybciej jak mogłam. Myślałam, że tutaj jest moje miejsce! Jednak znów zostałam odtrącona. To w takim razie gdzie jest moje miejsce? Wiedziałam tylko jedno.
POTRZEBUJE WYGADAĆ SIĘ LEAH!!!
Pov. Nasir
Było mi bardzo głupio. Zwłaszcza co do Ashy! Ja ją kocham naprawdę mocno kocham! Niestety jestem przyszyłym przywódcą Gwiezdnego Stada, nie mogę zawieść tych lwów!
Dioner nie pozostawił nam wyboru albo połączenie dwóch stad albo walka. Gdybyśmy połączyli się bez ślubu Dioner i mój tata musieliby zawalczyć o pozycję dla rodziny. Wygrany dalej nosiłby imię przywódcy i jego przewileje. Natomiast przegrany z rodziną albo musiałby zrzec się przywództwa albo odejść stąd na zawsze. Dioner nie jest głupi i wie, że mój tata jest naprawdę silnym lwem nie chciał ryzykować. Jednak wie również jak mocno przeżył śmierć dziadka i że nie będzie chciał narażać swojego Gwiezdnego Stada na nie potrzebną bitwę. Po części go rozumiem. Ale ślub z Miką!
Tego to chyba nikt się nie spodziewał. Sam dowiedziałem się pare minut po śmierci Kifale. Jestem trochę zły na rodziców, że coś tak ważnego jak ślub z Miką ukrywali przede mną. Wtedy to na pewno nie otworzyłbym się tak na Ashę. A teraz? A teraz jest już za późno! Pokochałem ją całym sercem i nic tego nie zmieni. Z drugiej strony mógłbym odwołać ślub z Miką. Jednak to by skutkowało wojną. Może i byśmy wygrali, ale za jaką cenę? Wiele lwów zginęłoby, a reszta zostałaby ciężko ranna. Nie wiem co robić! Naprawdę nie mam pojęcia....Noi kolejny rozdział z dwóch perspektyw. Jak wam się podobał? Podoba się wam taki wątek o wymuszonym ślubie? 🙂🙂🙂❤❤❤
CZYTASZ
Król Lew 4 Przeznaczenie dwóch sióstr (zakończone)
Fantasy,, Dwie siostry jedno przeznaczenie''. Na świat przychodzą dzieci Kiary i Kovu, czyli Leah, Asha i Koda. Leah jest urodzoną przywódczynią i obejmie tron po swoich rodzicach. Koda będzie pomagał siostrze jako przywódca lwiej straży. Natomiast Asha sz...