Kiara - jest to królowa Lwiej Ziemi. Ma kremowo-pomarańczowe futro. Jej oczy są czerwono-brązowe, a nos ciemnoróżowy.
Kovu - jest to król Lwiej Ziemi. Ma kasztanową futro i ciemnobrązową grzywę. Jego oczy są koloru zielonego. Posiada bliznę na pysku.
Simba - były król Lwiej Ziemi, ojciec Kiary. Ma złote futro. Jest umięśniony. Jego oczy są czerwone, a nos ciemnoróżowy. Ma bujną grzywę.
Nala - była królowa Lwiej Ziemi, matka Kiary. Ma jasno-brązowe futro. Ma puękne zielononiebieskie oczy i ciemnoróżowe oczy.
Leah - następczyni tronu. Jest to zabawna i barwna młoda lwica. Bywa czasem nadpobudliwa. Może wydawaç się irytująca. Bardzo kocha swoją siostrę. Ma złote futerko. Ma czerwone oczy i ciemnoróżowy nos. Z wiekiem jej futro beżowieje.
Asha - najmłodsza ze swojego rodzeństwa. Jest całkowitym przeciwieństwem siostry. Woli spędzać czas w samotności. Jednak jest zaskakująco przebiegła i bystra jak na swój wiek. Bywa jednak nieco zazdrosna o swoje rodzeństwo. Ma brązowozłotą sierść. Posiada zielone oczy i ciemnobrązowy nos.
Koda - obecny przywódca Lwiej Straży. Następca swojego stryja Kiona.
Jest bardzo do swojego ojca. Jest spokojny i opanowany. Jest dość umięśniony. Ma kasztanową sierść i czarną grzywę. Jego oczy są koloru brązowego. Nos jest natomiast czarny.
Mohatu - przywódca Gwiezdnego Stada. Jest bardzo rozważnym lwem. Wydaje sprawiedliwe sądy. Dba o swoje stado. Wykazuje się dużą wyrozumiałością. Ma ciemnobrązową sierść. Jego oczy są czerwone tak samo jak nos.
Amira - jest to przywódczyni Gwiezdnego Stada. Ma jasnobrązową sierść i niebieskie oczy. Jej nos jest jasnoróżowy.
Nasir - jedyne dziecko Mohatu i Amiry. Następca Mohatu. Jest to odważny i przyjazny lew. Jest nieco starszy od Leah, Ashy i Kody Ma ciemnobrązową sierść. Pod jego ciemnym futrem kryje się silne i postawne ciało. Ma niebieskie oczy i różowy nos. Wygląda na dużo starszego.
Leoa - zaufany przyjaciel przywódcy Gwiezdnego Stada. Mohatu zawsze się go pyta o zdanie. Można powiedzieć, że to taki doradca. Jest to jasnobrązowy lew. Ma brązowy nos i oczy. Jest dobrze zbudowany. Jest wierny, odpowiedzialny i mężny.
Bora - jest to lew należący do Gwiezdnego Stada. Jest drażliwy i nieuprzejmy. Nie lubi Ashy ani Leah. Jest niski i szczupły. Ma praktycznie białą sierść. Ma ciemnobrązowe oczy i czarny nos. Mimo tak wątłej sylwetki bardzo dobrze walczy.
Maua - jest to lwica należąca do Gwiezdnego Stada. Jest miłą i pewną siebie lwicą. Polubiła nowo przybyłą Ashę. Ma kremową sierść i jasno zielone oczy.
Toren - jest to lew należący do Gwiezdnego Stada (dodany teraz). Jest jasnozłotym lwem o dobrze zbudowanej sylwetce. Ma niebieskie oczy. Jest najlepszym przyjacielem Nasira.
Lunna - przyrodnia siostra Torena (dodana teraz). Jest najmniejszym lwem w Gwiezdnym Stadzie. Urodziła się kilka tygodni temu. Ma kremowe futro i zielone oczy. Bywa figlarna i nieposłuszna. Jest poprostu przeurocza. Wszyscy ją rozpieszczają (z wyjątkiem brata, który za nią nie przeda).
Anastahili - ciemnopomarańczowy lew, który należy do Gwiezdnego Stada (dodany teraz). Ma jasno-zielone oczy i czarny nos. Jest pewny siebie i uprzejmy.
Haraka - jest to lew należący do Gwiezdnego Stada (dodany teraz). Jego sierść jest koloru ciemnobrązowego. Jego oczy są żółte. Jest najszybszy w całym Gwiezdnym Stadzie.
Wazi - jest to lwica należąca do Gwiezdnego Stada (dodana teraz). Ma zielone oczy i kremową sierść.
Kifale - jest do dobrze zbudowany lew, należący do Gwiezdnego Stada (dodany teraz). Ma kasztanową sierść i czerwone oczy.
Doa - jest lwica należąca do Gwiezdnego Stada (dodana teraz). Ma ciemnozłotą sierść i jasnozielone oczy.
Tofauti - jest to lwica należąca do Gwiezdnego Stada (dodana teraz). Ma jasnobrązową sierść i brązowe oczy.
Giza - jest to wysoki lew, który należy do Gwiezdnego Stada (dodany teraz).
Ma czarną sierać i niebieskie oczy.Uwaga! Uwaga!
Dodałam nowe postacie....Polecam się z nimi zapoznać, gdyż będą w fabule. Przepraszam, że dawno mnie nie było, ale rozumiecie wakcje....No dobra wracając na ziemię oto Spis Lwów 🙃🙃
CZYTASZ
Król Lew 4 Przeznaczenie dwóch sióstr (zakończone)
Fantasia,, Dwie siostry jedno przeznaczenie''. Na świat przychodzą dzieci Kiary i Kovu, czyli Leah, Asha i Koda. Leah jest urodzoną przywódczynią i obejmie tron po swoich rodzicach. Koda będzie pomagał siostrze jako przywódca lwiej straży. Natomiast Asha sz...