Multi Nur Doğan!Lütfen bölümü oylamadan geçmeyelim.
Satır içi yorumlarda bırakırsak mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler..
Keyifli okumalar dilerim..
¦~AŞKININ KÖLESİ~¦
Asel
Hala gözlerime inanamıyordum. O..buradaydı.
"Nur.." diye fısıldadım.
Yalnızca dudaklarımdan adı dökülebilmişti. Yaşadığım şaşkınlık dilime sanki asmalı bir kilit vurmuştu.
"Ta kendisi!" dedi biraz sitemle.
Sözlerine karşılık sadece susmayı tercih ettim. Daha fazla konuşamadım.
Onu şaşkın gözlerle bir süre süzdüm. Kızıl saçları omuzlarına ancak geliyordu. Eskiden saçlarına çok önem verirdi. Kestirmeye kıyamazdı. Bunun yanında hala tarzının aynı kaldığını görebiliyordum. Bir tek sanırım bu aynı Nur olduğunu vurguluyordu. Baştan ayağa simsiyah ve asi görüntüsü hiç değişmemişti.
"İncelemen bitti mi acaba?" diye huysuz bir tonda söylenince kafamı iki yana sallayıp silkelendim ve bir karış aralanan ağzımı en sonunda kapadım.
"İçeri davet edecek misin beni?" dediğinde kafamı hararetle aşağı yukarı salladım.
Nur, içeriye adımını atar atmaz etrafı incelemeye koyuldu.
" Cidden inanılır gibi değil," diye söylendiğini işittim. Bende kapıyı sersemce örttükten sonra peşinden gittim.
Hala şoku atlatabilmiş değildim. Çok uzun zamandır görmediğim en yakın arkadaşım buradaydı. Dahası benim burada olduğumu nereden öğrenmişti? Yanına vardığımda salonu elimle işaret ettim. Ona nasıl davranmam gerektiğini bilemiyordum. Salona yöneldi ve koltuğa oturarak el çantasını ayak ucuna bıraktı.
Bana baskın gözlerle bakarak, "Anlat bakalım," dedi.
Bir süre zaman kazanmak için, "Bir şey içer misin?" dedim ama anında, "Asel, anlat!" diye vurgulayarak konuştu.
Bu ses tonu fazlaca otoriter çıkmıştı. Nur, hukuk öğrencisiydi. En azından hukuk okuduğunu biliyordum. Belki de çoktan mezun olmuştu. Emin değilim. Onunla bağlarımız çok uzun zaman önce kopmuştu. Bu yüzden ondan çekiniyordum ya...Yoksa şimdiye boynuna atlamış ona sıkı sıkı sarılıyor olurdum. Bana keskin bakışlar fırlattı. Nur, biraz fazla sert bir yapıya sahipti. Nasıl desem..erkek gibi kız derler ya aynı onun gibi. Zaten değişik dövüş sanatlarına fazlaca ilgi duyardı. Bu yüzden ona bulaşacaksam en az bir beş on defa düşünürdüm. Sert bakışları altında koltuğa geçip kuruldum. Ellerimi ovalamaya başladım. Kendimi çok gergin hissediyordum.
"Seni dinliyorum," dedi.
Ve ondan sonra derin bir nefes alarak ona hiçbir detayı atlamadan baştan sona anlatmaya başladım. Gözyaşlarımı elimin tersiyle kuruladım.
"..işte böyle" deyip konuşmamı sonlandırdım.
Nur beni hiç sözümü kesmeden dikkatle dinlemişti. Birden Nur ayaklandı ve yanıma oturarak kollarını bana sıkıca doladı ve sarıldı. Hemen boynuna sarılarak hıçkıra hıçkıra ağladım.
"Neler yaşamışsın.. Yaşamışsınız.."diye mırıldandı.
Saçlarımı okşadı." Yanında olamadığım için üzgünüm. Lütfen beni affet Asel,"diye mırıldandı. Sesindeki hüzünlü tonu farkedebilmiştim. Ondan ayrılarak burnumu çektim ve gözyaşlarımı elimin tersiyle kuruladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiye Mahkum(Tutkun Serisi-1-)
General FictionTutkun Serisi'nin ilk kitabıdır.. Bu hikaye silindiği için tekrar yayınlanmıştır! Dudaklarımın bekaretini bozan adam benden yavaşça ayrıldı. Yanağımdaki eli muhtemelen kızaran tenimi hafifçe okşuyordu. Dudaklarımı konuşmak için güçlükle araladım...