30-KALBİMİN EKSİK PARÇASI

3.1K 165 43
                                    

Lütfen oy vermeden geçmeyin olur mu? ⭐

Multi, Kaya Gündoğdu.

Bu arada 14k olmuşuz bu kısa zamanda böyle başarı benim için pahabiçilemez, teşekkürler, sonsuz teşekkürler😍😍❤️😘🎉🎉🎉

•Berkay - Ömrümün geri kalanı

Keyifli okumalar dilerim ♥️

¦~KALBİMİN EKSİK PARÇASI~¦

Asel

Derin bir sessizlik ortama çökmüştü ve elle tutulur cinsten de ortam epey bir gergindi. Kuzenim Kaya'nın neden geldiğini ve bu sefer başımıza ne tür belalar açacağını bilemiyordum. Kaya Gündoğdu tam bir bela mıknatısı gibidir. Onun yüzünden başımıza gelmeyen kalmamıştı. Eskiler bir an aklıma doluşunca bedenim gerildi. Kaç kez onun yüzünden karakolluk olduk sayısı belli değildi. Kaya çok ama çok sorunlu biriydi. Bunu diyebilirim..

Kaya sırıtarak herkeste gözlerini tek tek gezdirdi. Azad ve Cihan onu dikkatli ve sert bakışlarla süzgecinden geçirirken bir an sırıtışı korkulu bir hal aldı. Boğazını temizledi.

"Hallo, ben Kaya," deyince kimseden çıt çıkmadı. Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Kaya beklediği tepkiyi alamadığını görünce bu sefer farklı bir yol izledi. Fakat o yolun yolu çıkmazdı bilmiyordu ama birazdan öğrenirdi nasıl olsa.

Bakışları Nur da sabitlendi. Yüzüne her zaman ki çapkın ifadesini yerleştirip Nur'a elini uzattı.

"Hallo güzel bayan, benim adım Kaya, ya senin ki nedir?" diye hafif aksanlı bir şekilde sordu. Kaya, doğma büyüme Almanya'lıydı. Bu yüzden Türkçe'ye tam hakim birisi değildi. Ama derdini anlatacak kadar biliyordu orası ayrı.

Nur karşılık veremeden araya Cihan girdi. Kaya'nın eline sertçe vurup," Çekil git kızılımdan öteye! Senin o baby face suratını bir dağıtırım bir daha toparlayamazsın!" diye tehdit savurunca Kaya'yla birlikte bende yutkundum. Kaya sevimsiz bir sırıtışla, "Anladım haşin erkek, çok çok sorry," dedi.

Cihan, "Adam ol," deyip hemen parladığı gibi söndü.

Yine uzun, upuzun bir sessizlik oldu. Ay gerginlikten düşüp bayılacağım şimdi. Eh be Kaya, Almanya'dan dönecek bu zamanı mı buldun? Daha annem ve Azad arasındaki soğukluk yeni yeni çözülmeye başlamışken bir de sen gelip üstüne tuz biber olmaya karar verdin sanırım. Umarım başımıza türlü türlü belalar açmazsın..

Cihan en sonunda dayanamayıp bana doğru bakarak,"Ee yengem söyleyecek misin artık bu kılkuyruğun kim olduğunu?" diye sorduğunda ona alıngan gözlerle baktım. Tamam, Kaya tam bir baş belası, sorunlu ve bunun yanında  fırlama da olabilir fakat kuzenime laf ettirmem canım ben. O kadar da değil yani.. Ona ancak ben hakaret edebilirim.

"Kılkuyruk mu? Ayıp oluyor ama Cihan o benim kuzenim," dedim kırgın bir tonda.

Cihan şaşırırken Nur'un da aynen şaşırdığına şahit oldum. Çünkü Nur'un, benim bir kuzenimin olduğundan haberi yoktu. Kaya'dan ona hiç bahsetmemiştim. Kaya ailemiz için bir utanç kaynağıydı. Ben bile onun varlığını bir zaman sonra unutmuştum ki.

Cihan,"Kuzenin mi? Bu kılkuyruk senin kuzenin mi?" diye tepki gösterdi. Hala kılkuyruk diyordu ya..

"Evet," dedim huzursuzca.

"Ee peki benim neden haberim yok bir kuzenin olduğundan?" dedi Nur alıngan ve sorgulayıcı bir ses tonuyla. Sertçe yutkundum.

"Bahsetmeye lüzum görmemişim," dedim gergin bir gülümseme eşliğinde.

Sevgiye Mahkum(Tutkun Serisi-1-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin