Multi Şeyma Korkmaz.
Lütfen canım okurlar bölümü oylamadan geçmeyin.
Yalnızca 1 saniyenizi alır. Yıldıza dokunun olur mu? ⭐
Satır aralarına bol yorumlar bırakın lütfen.
Keyifli okumalar dilerim..
¦~DAĞ EVİ~¦
Azad
Onu koruyacağıma dair söz vermiştim. Asel'in bana güven duymasını sağlamıştım. Ama.. onu koruyamadım. Sevdiğim kadını koruyamamıştım. Ben ne işe yarıyordum?Onun göz göre göre gitmesine izin verdim. Kendime o kadar çok kızıyorum ki.. Onun gitmesine izin vermemeliydim. Hata etmiştim. Şimdi pişmanlığım diz boyuydu. Sevdiğim kadına eğer benim aptallığım yüzünden zarar gelirse kendimi asla affetmeyeceğim. Odanın içinde volta atarken öfkeme hakim olmaya çalışıyordum.
"Nasıl olur bu Sami? Nasıl engel olamadınız? Nasıl!" diyerek alnımı sertçe sıvazladım.
İçimde her an patlamaya hazır bir volkan mevcuttu. Sinirden, çaresizlikten vücudum zangır zangır titriyordu. Ama şu an bu duygulara kapılmamam, kendime hakim olmam gerekliydi. Fakat bunu ne yazık ki yapamıyordum.
" Abi her şey en ince ayrıntısına kadar tasarlanmış, neredeyse bu kaçırılma kusursuz planlanmış," dediğinde hışımla ona doğru döndüm.
"Biliyorum Sami! Hatırlattığın için sağ ol!" dedim sertçe.
Sami suçlulukla başını öne eğdi.
Deyim yerindeyse burnumdan soluyordum. Ne yazık ki doğru söylüyordu. Asel'in kaçırıldığı anın görüntüleri sildirilmişti. Elimizde onu bulacak en ufacık bir kanıt dahi yoktu. Onu nasıl bulacaktım? Onu nasıl kurtaracaktım? Elim kolum bağlı bir şekilde durmak, beklemek koyuyordu. Elimi hiddetle çalışma masasının üzerine geçirdim. Ağzımdan sayısız küfürler firar etti.
"Kardeşim!"
Cihan geldiğinden beri ilk kez konuşuyordu. İçin için yanan elalarımı ona diktim.
"Bu işin arkasındaki kişiyi sende bende iyi tanıyoruz."
Doğruydu. Dişlerimi köküne kadar sıktım.
Cihan sakince devam etti. "Onun istediği yengem değil sensin. Elbet bizimle irtibata geçecek. O zamana kadar beklemeliyiz."
"İyi diyorsun da Cihan, Asel.."
Boğazım yanıyordu. Kelimeler boğazımı yaka yaka çıkıyordu. "Asel o adamın elinde, insafında resmen. Ya ona zarar gelirse Cihan? Ya ona da geç kalırsam?" dedim sesimdeki çaresizlikle.
Cihan dudaklarını birbirine bastırıp susmayı tercih etti.
Daha fazla bu odada kalamayacaktım. Duvarlar resmen üstüme üstüme gelip beni boğuyordu. Ceketimi alarak hızla odadan ayrıldım. Merdivenlere yönelirken aklımda yalnızca Asel vardı. Şimdi kim bilir ne haldeydi. İyi miydi, nasıldı, bilememek çok kötüydü. Elim sıkıntıyla göğsüme gitti. Sertçe ovalarken göğsümdeki ağrıyı gidermeye çalışıyordum fakat bu mümkün olmuyordu.
Merdivenlerden indiğim sıra Nur ve Şeyma hemen ayaklanıp bana doğru yöneldiler. Sıkıntıyla nefes verip duraksadım.
Yanıma varır varmaz Nur,"Enişte bey, polise gitmeliyiz. Neden hala bir şey yapmıyoruz? Neyi bekliyoruz?" diye haklı bir sitem etti bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiye Mahkum(Tutkun Serisi-1-)
Ficção GeralTutkun Serisi'nin ilk kitabıdır.. Bu hikaye silindiği için tekrar yayınlanmıştır! Dudaklarımın bekaretini bozan adam benden yavaşça ayrıldı. Yanağımdaki eli muhtemelen kızaran tenimi hafifçe okşuyordu. Dudaklarımı konuşmak için güçlükle araladım...