ÖNEMLİ!

1K 34 1
                                    

Biliyorum arkadaşlar sizi çok fazla bekletiyorum, bölüm atamıyorum ne yazık ki ve bunun sebepleri var.

Çalışıyorum ve maalesef yazmaya fırsatım olmuyor. Haftada yalnızca 1 gün iznim oluyor ve inanın yazmaya mecalim olmuyor pek.

Ayrıca hazırlanmam gereken de bir sınavım var. Yani bölüm atmak benim için artık imkansız gibi bir şey oldu anlayacağınız. Demiyorum ki yazmayı bırakıyorum. Kitap yarım kalacak.

Hayır tabiki! Kalmayacak! Çünkü kitaplarımın bir sonu var ve ben o sonu getireceğim fakat bana biraz mühlet vermeniz gerekiyor. Zamana ihtiyacım var.

Biraz kafam rahatladığında devam edeceğim. Edeceğiz.

Yorumları okuyorum bilginiz olsun. Yazdığınız şeyler genellikle yeni bölüm tarzı şeyler. Oy ve yorum sınırı vs.

Sınır koymamın nedeni şu okurcanlarım. Vaktim yok. Ve biraz sınır koyarak zaman kazanmaya çalışıyordum sadece. Artık hakkımı alamamak da umrumda değil. Benimle bu yolda devam edenlerle yürürüm benim için hiç sorun değil.

Artık oy ve yorumların düşüklüğü canımı çok fazla sıkmıyor. Azıcık😋Tabi bu istemem yan cebime koy gibi oldu ama ajajnana yinede çok olursa motive olurum o ayrı. Fakat benim asıl amacım buydu sınır koyarken.

Şimdi ister okumaya devam edin ister bırakın bu size kalmış ben bölüm yazamıyorum en azından işleri yoluna koyana kadar. Ne kadar sürer bilmiyorum kesin bir şey de diyemem. Belki bir anda pat diye bölüm atarım benim işim belli olmaz.

Bu kadardı... Umarım beni anlarsınız. Kendinize iyi bakın sevgiyle kalın ❤️

Sevgiye Mahkum(Tutkun Serisi-1-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin