Lütfen bölümü oylamadan geçmeyelim.
Satır içi yorumlarda bırakırsak mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler..
Keyifli okumalar dilerim..
¦~EVCİLİK OYUNU~¦
Asel
Bana o teklifi yaptıktan sonra çekip gitmişti ve beni bir başıma düşüncelere terketmişti.
Onunla evlenmem karşılığında annemin tüm tedavi masraflarını üstlenecekti. Bunun nedenini ona sorguladım. Neden benimle evlenmek istediğini sordum ona. Bana şu cevabı vermişti: Çünkü Kübra takıntısından kurtulmak istiyorum, bunun tek yolu seninle evlenmek..
Sadece o kadından kurtulmak istediği için benimle evlenmek istiyordu. Ve benim bu durumumu kullanarak bana bu teklifi sunmayı bir an bile düşünmemişti. Bilmiyorum..çok kırıldım. Ona kırılmıştım. Benim bu acizliğimden yararlanmak istiyordu. Zor da kaldığımı görerek kendi çıkarları için benimle evlenmek istiyordu.
Aslında bu teklifi sunduğu an bir an bile düşünmeden redderdim fakat şimdi o kadar duygusal yaklaşıyordum ki olaya kabul etmeye daha yakın bir durumdaydım. Çünkü annemin hayatı söz konusuydu. Bir bakıma bu evlilikten ikimizin de çıkarı olacaktı. Annemin tedavisi devam edecekti ve de o, Kübra takığından kurtulacaktı.
Çaresizlikle inledim. Eğer kabul etmezsem annemi kaybederim. Onu kaybetmeyi göze alamam.
O teklifin üzerinden bir gün geçer geçmez kabul etmek zorunda kalmıştım.
Şimdi onun ofisinde, karşısındaki koltuğa oturmuş boş boş kağıtlara bakınıyordum.
"Tereddütünü anlıyorum..ama sana temin ederim ki bu evlilikte istemediğin herhangi bir unsur yer almayacak. Yalnızca 1 sene. 1 sene sonra boşanmış olacağız ve hayatımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz, ayrı ayrı, " dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım.
"Ya annem, ona nasıl açıklayacağız bu durumu?" diye sordum. Sesimde hüzün kırıntıları yer alıyordu.
"Annenin tedavisine yurt dışında bakılmasından taraftarım bu şekilde biraz zaman kazanmış oluruz. Annen öğrenmeden de bu evlilik ya da anlaşma bitmiş olur."
Boş gözlerle bir süre elalarını seyrettim. Bu evlilik sahte ve tamamen anlaşmadan ibaret olacaktı. Ben..ben bunu istiyor muydum?
Yoğun hisler beslediğim bir adamla evcilik oynamak istiyor muydum?
Gözlerinin en içine diktim, bala çalan kahvelerimi. Orada en ufak bir sevgiye dair kırıntı aradım. Ama o kadar gizlemişti ki ya da sandığım gibi bana hiçbir duygu beslemiyordu, o kadar yoktu ki kalbim bir kez daha orta yerinden çatırdayarak kırıldı. Çenem titredi. Hemen başımı önümde duran kağıtlara eğdim. Elim titreye titreye imzaladım.
Hem annemden uzun süre uzak olacağım için hem de benimle anlaşmalı evlenen bu adamla evcilik oyunu oynayacağım için üzgündüm. Kaderin benimle ne gibi bir planları vardı?
Bizim için ne planlıyordu bilmiyordum. Ama ben bu evciliği gerçek sanmaktan ölesiye korkuyordum ki.
🍁
Annem hiç vakit kaybedilmeden tedavi için yola çıkmıştı. Ona kredi çektiğimi ve en iyi tedavi görmesi için doktoruyla beraber yurt dışında tedavinin sürdürülmesine karar kıldığımızı söyledik. Onun yanında olamayacağım için hem o hem de ben acı içindeydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiye Mahkum(Tutkun Serisi-1-)
Ficción GeneralTutkun Serisi'nin ilk kitabıdır.. Bu hikaye silindiği için tekrar yayınlanmıştır! Dudaklarımın bekaretini bozan adam benden yavaşça ayrıldı. Yanağımdaki eli muhtemelen kızaran tenimi hafifçe okşuyordu. Dudaklarımı konuşmak için güçlükle araladım...