21-YANGINIM

4.2K 186 47
                                    

Multi Nur, Cihan, Sanem

Lütfen bölümü oylamadan geçmeyelim.

Satır içi yorumlarda bırakırsak mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.

Keyifli okumalar dilerim..

¦~YANGINIM

Asel

Nur'u zar zor yatağından kaldırıp aşağı kahvaltı yapması için indirmiştim. Habire esneyip esneyip duruyordu. Ona gülümseyerek kafamı iki yana salladım. Sanem ve Sena servisleri yaparken Nur'la tanışmışlardı.

Asaf,"Nur abla ben okuldan geleyim yine seninle arabalarımla oynarız değil mi?" deyince Nur ona saklayamadığı bir şefkatle bakarak saçını okşadı.

"Oynarız tabii," diye cevap verdi. Asaf bununla beraber kollarını havaya kaldırarak bir sevinç nidası attı. Nur'la göz göze geldik. İkimizin yüzünde buruk bir gülümseme vardı. Nur, Asaf'ın anne babasının o çok küçükken vefat ettiğini öğrendiğinde yüreği ezilmişti. Asaf'la aramızda geçen o duygu yüklü anları ona gözü yaşlı bir halde anlatmıştım. Asaf'ın bana anne demesini artık yadırgamıyordu. Kahvaltıdan sonra Azad ve Asaf masadan kalktılar. Hemen onları yolcu etmek adına arkalarından onları takip ettim. Asaf'ı yanaklarından bol bol öptükten sonra ilk o çıkmıştı dışarı. Azad kapıdan çıkmadan önce beni belimden sıkı bir tutuşla kavradı ve dudaklarıma aceleci bir öpücük bıraktı. Kalp ritmim bozulurken ona ufak bir gülümseme yolladım.

"Akşam görüşürüz," dediğinde parmaklarım çenesindeki sakalları sevdi.

"Görüşürüz," diye fısıldadım.

Azad bir kez daha dudaklarımdan kısa bir öpücük çaldıktan sonra arkasını dönüp kapıdan çıktı ve gitti. Arkasından kapıya yaslanarak onu izledim gidene kadar..

Bu adam kendini bana her geçen gün daha da bağlıyordu. Ona bağımlı olmaya başlıyordum. Kapıyı örttükten sonra içeri girdim. Nur, Sena ve Sanem'le sohbet ediyordu. Nur her ne kadar dışarıdan soğuk bir tip olarak gözükse de her zaman insanlarla olan iletişimi kuvvetliydi.

Yanlarına vararak fazlaca bir enerjiyle konuşmaya başladım.

"Evet, hanımlar evde bizden başka kimse kalmadı. Şöyle dördümüz bir şeyler yapalım mı?" diye sordum.

Kızlar bana imalı bir gülümseyle bakınca dudaklarımı üstün körü yaladım.

"Aşkta başa vuruyormuş bunu gayet iyi anladım!" diyen Nur'a kötü kötü bakmaya çalıştım. Fazla beceremedim tabii.

"Seni de göreceğiz kızıl kafa o zaman bu sözlerini sana hatırlatacağım!" dediğimde surat astı.

"Allah yazdıysa bozsun!" diye ağzının içinde homurdandı.

Sena, Sanem ve ben onun bu korkulu haline güldük.

🍁

Kızlarla salonda oturmuş televizyon seyredip bir yandan da hazırladığımız aparatifleri yiyorduk.

"Bu ne ya böyle. Yok efendim siz aşk mı yaşıyorsunuz bilmem ne. Ne gerek var ki bunlara?" diye huysuzca söylendi Nur.

Sena çekirdeğini çıtladıktan sonra konuştu.

"Abla işte reyting kazansınlar diye bu dedikodular çıkıyor."

"Saçmalık!"diye homurdandı.

Sevgiye Mahkum(Tutkun Serisi-1-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin