Epilog | Dia 🌸

29 1 0
                                    

MAJLIS AQIQAH MAIRA IMANI & AMREN FAIQ.

Kenapa Maira Imani? Kerana Mellisa Irdina. Dan kenapa Amren Faiq? Kerana Adren Faliq. Comel!

Mellisa mengendong Maira lalu berjalan ke arah pelamin ringkas yang direka khas untuk kembar mereka. Manakala Adren mengendong Amren.

Adriana dan Amzan tersenyum bahagia. Akhirnya abang dan kakak mereka sudah menemui jalan kebahagiaan mereka. Tiada lagi sengsara, tiada lagi duka, tiada lagi tangisan. Tiada lagi kesedihan. Yang berbaki hanya bahagia. Meniti jalan ke syurga... bersama DIA.

DIA, membawa kebahagiaan. DIA membawa duka. DIA membawa ketakutan untuk jatuh cinta. DIA membawa cinta. DIA membawa berita. DIA berikan segalanya. DIA yang terindah. DIALAH segalanya yang hati ini mahukan.

"Sayang ialah insan terindah dalam hidup abang. Takkan abang lupa segala pengorbanan yang sayang lakukan demi abang."

"Sayang bertarung nyawa untuk lahirkan anak kita ke dunia ini. Sayang bertahan demi anak anak kita. Abang janji... selagi nafas ini berpanjangan, akan abang cintakan sayang dengan sepenuh hati abang." Adren mencium dahi dan pipi isterinya.

Mellisa tersenyum. "I love you just the way you are, abang. I'm in love with everything about you. You're perfect. Perfect in my eyes. You're a perfect dad to our daughter and son."

"Allah hadiahkan abang dalam hidup sayang pada waktu sayang amat perlukan seseorang untuk cintakan sayang. And you're the most precious gift Allah gave me to love forever."

"I fall for you every second. And I know that I'll never stop falling even after we have 10 kids." "You want 10 kids? Then we have to start again, now.." Mellisa tergelak. "Stop it! Sakit bersalin pun belum hilang lagi, hubby."

"But I know that I'll do anything for you. Kalau perlu korbankan nyawa sekalipun, sayang sanggup." Dia menggeleng.

"Sayang tak perlu korbankan nyawa. I just want you to promise that you'll be by my side forever. Don't leave me." "I promise, I won't ever leave you. Because I know that I can't live without you, husband."

Kerana DIA, api bertukar menjadi air. Kerana DIA, benci bertukar menjadi cinta. Kerana DIA, dendam bertukar menjadi kasih. Kerana DIA, Allah memberi cinta.

DIA: THE REVENGE 🌸

❤️ TAMAT ❤️

Dia: The revenge 🌸Where stories live. Discover now