Naszą rozmowę przerwał Sugawara, wyglądał na zestresowanego.
-Mai możemy porozmawiać?
-Jasne.
Wyszliśmy na zewnątrz, było jeszcze ciepło, a na niebie było już widać gwiazdy.
-O czym chciałeś porozmawiać?
-Mai ja... ugh weź się w garść... chciałem to powiedzieć już wcześniej ale bałem się. Zakochałem się w tobie.
Byłam zaskoczona, nie spodziewałam się, że wyzna mi uczucia. Stałam jak słup soli.
-Powiedz coś... błagam.
-Kocham cię Suga.
Rzuciłam mu się na szyję z łzami radości w oczach. Platynowłosy jeszcze bardziej mnie przytulił. Gdy odsunęłam się trochę, Suga starł łzy z moich policzków.
-Nie płacz.
-To łzy radości głupku!
-Zostaniesz moją dziewczyną?
-Muszę się zastanowić... moja odpowiedź brzmi... tak.
-Musiałaś mnie trzymać w niepewności?
-Tak.
Popatrzyliśmy sobie w oczy i zaczęliśmy się do siebie zbliżać. W końcu złączyliśmy nasze usta. W końcu zabrakło nam tlenu i musieliśmy się odsunąć.
-Zaprowadzić cię do pokoju?
-Jeśli to nie kłopot.
Przy drzwiach pożegnaliśmy się pocałunkiem. Następnego dnia obudziłam się dosyć szybko, bo o godzinie 6. Szybko się ogarnęłam i poszłam na stołówkę, po drodze zgarnęłam Akashiego, który wyszedł z pokoju. Razem usiedliśmy przy jednym stoliku, powoli schodzili się zawodnicy rożnych szkół.
-Rozmawiałem z Renem.
-I co powiedział?
-W przyszłym tygodniu w środę o 16:00 chciałby cię zobaczyć na indywidualnym treningu, pokażesz na nim swoje umiejętności i wtedy ci wszystko powiedzą.
-Ok, ale gdzie się odbędzie?
-Mój kuzyn mieszka w Kobe (prefektura Hyogo), a co do dokładnego miejsca treningu to sala gimnastyczna liceum Inarizaki.
-Mam szczęście, że znam tam parę osób i tak już jestem umówiona na nocowanie.
-Powiedziałaś już komuś?
-Nie, chcę zrobić im niespodziankę.
-Powiedz chociaż trenerowi, mogę z tobą pójść, bo to ja ciebie na to namówiłem. Możesz powiedzieć jeszcze Nekomacie, bo może mieć jakieś znajomości.
-To chodź, bo właśnie wszedł na stołówkę.
Podeszliśmy do Ukaia, który był trochę zaskoczony, że chłopak z Fukurodani razem ze mną chcieliśmy porozmawiać z nim o czymś ważnym. Po drodze jeszcze zgarnęliśmy Nekomatę i wyszliśmy na korytarz gdzie nie było nikogo.
-Mai myślałem, ze będziesz dziewczyną Sugawary, a nie kogoś z Fukurodani.
Popatrzyłam na rozgrywającego, który postanowił zrobić to samo.
-My nie jesteśmy razem, Akashi jest z Bokuto, a ja z Sugą.
-Czekaj, od kiedy jesteście parą?!
-Od wczoraj.
-To o czym chcieliście porozmawiać?
Akaashi w skrócie wytłumaczył Ukaiowi o moim planie co do siatkówki. Z początku był zaskoczony, ale w końcu postanowił mnie w tym wspierać.
-Czyli w poniedziałek wyjeżdżasz do prefektury Hyogo, będziesz spała u znajomego twojego ojca, w środę masz indywidualny trening, który zadecyduje czy zostaniesz przyjęta do kadry narodowej dziewcząt poniżej 19 lat?
-Dokładnie.
-Jesteś pewna?
-Tak.
-No dobrze, nie mogę cię powstrzymywać, musisz się rozwijać. Jeśli będziesz potrzebowała pomocy to wiesz gdzie nas szukać.
Na śniadaniu usiadłam obok Koushiego, na przeciwko nas siedział Daichi i się nam przyglądał.
-Musisz się tak na nas patrzeć Daichi?
-Nie wiem czemu ale dziwnie się zachowujecie.
-Dlaczego tak uważasz?
-Jesteście parą?
Wszyscy przy stoliku się na nas popatrzyli. Zarumieniliśmy się.
-Tak.
-To dlatego wczoraj się tak uśmiechałeś!
Daichi powiedział to trochę za głośno i kilka osób podeszło do naszego stolika.
-HEY HEY HEY! Co się dzieje?
-Mai i Sugawara są razem!
-MOJA SÓWKA DORASTA!!!
-SUGAWARA JESTEŚ MARTWY!!!
-Zaczyna się...
-A tak na serio to... zaopiekuj się moją siostrzyczką.
-Czekaj cooo? Myślałam, że będziesz go dusił czy coś w tym stylu.
-Zrobię to tylko wtedy gdy cię zrani.
-BRO z chęcią ci wtedy pomogę.
-Bokuto-san wątpię, aby Sugawara-senpai zranił kiedykolwiek Mai.
-Tak czy inaczej, jeśli będzie kiedykolwiek płakać przez ciebie, to zapamiętaj, że gry video uczą różnych rzeczy.
_____________________________________
Jak minął wam pierwszy dzień w szkole?
Mój plan jest okropny, jedynie co to czwartek mi się podoba. A u was jak to wygląda?
CZYTASZ
Siostra kocura w karasuno
FanficKuroo Mai po rozwodzie rodziców zamieszkała ze swoim ojcem w Miyagi. Ma starszego brata Tetsurou , który został kapitanem drużyny siatkarskiej w liceum Nekoma. Słyszała wiele opowieści o śmietnikowej wojnie, z tego powodu wybrała naukę w Karasuno.Ta...