Po obiedzie mieliśmy godzinę przerwy, postanowiłyśmy się lepiej poznać. Bardzo szybko czas minął nam na miłej rozmowie. W końcu udaliśmy się na salę, rozgrzaliśmy się i zebrałyśmy się na zbiórce.
-Dobrze teraz podam wam wasze pozycje, będziecie na nich grac do końca obozu. Kato przyjmująca, Suzuki atakująca, Nakamura rozgrywająca, Ito środkowa, Kobayashi środkowa, Yamada libero i Kuroo atakująca. Ustawcie się na boisku.
Tak jak powiedział trener Watanabe tak zrobiłyśmy. W końcu przed nami ustawili się chłopcy, rozpoznałam Atsumu i Sakuse, reszty nie kojarzyłam. Pozostali czekali na swoją kolej. My pierwsze zagrywałyśmy. Wzięłam piłkę i odeszłam 6 kroków w tył, odbiłam kilka razy piłkę i usłyszałam gwizdek. Wyrzuciłam ja wysoko w powietrze i uderzyłam w stronę Atsumu, który próbował przyjąć, ale piłka źle się odbiła i poleciała na aut.
-Mai ty chcesz mnie zabić!?
-Już tak nie przesadzaj!
Mój następny serwis uderzył idealnie pomiędzy Tsumu a jakimś szatynem i żaden z nich nie odebrał, bo się nie zgrali. Następną zagrywkę udało im się odebrać z trudem. Set wygrałyśmy z wynikiem 25-21. Pokazałam język blondynowi, a ten się odwrócił sfochowany. W końcu mieliśmy na dziś koniec, czas do kolacji spędziłam na rozmawianiu z Yamadą. Na kolacji byłam jedna z pierwszych osób i usiadłam przy wolnym stoliku.
-Jak ci dzień minął?
-Było świetnie, a ty Kageyama?
-Poznałem kilka interesujących osób.
-Mai! Kageyama, mogę się dosiąść?
-Siadaj Atsumu-san.
Blondyn usiadł obok mnie i oparł swoją głowę o moje ramię. Kageyama na nas dziwnie patrzył.
-Maiuś skąd znasz Kageyamę?
-Chodzi ze mną do Karasuno.
-Znacie się?
-Mai nie mówiła o mojej wspaniałej osobie?
-Tsumu o kim ty teraz mówisz? Nie znam żadnej wspaniałej osoby.
-To było nie miłe!
-A więc ja i Atsumu poznaliśmy się kilka lat temu na mieszanym obozie siatkarskim dla dzieci, okazało się, że nasi ojcowie byli przyjaciółmi, ale stracili kontakt i postanowili go odbudować.
Zadzwonił do mnie telefon, odeszłam kilka kroków i odebrałam.
-Cześć kotek jak tam obóz?
-Bardzo dobrze, poznałam kilka fajnych osób, a jak tam u was? Shoyou wam nie dokuczał?
-Właśnie w jego sprawie dzwonię.
-Co zrobił?
-Wkradł się na obóz do Shiratorizawy, na którym jest Tsukkishima.
-CO ZROBIŁ!?!
-Spokojnie sytuacja opanowana! Jutro Daichi ma z nim porozmawiać.
-Dobrze, że on tam jest, ja muszę kończyć, kocham cię!
-Ja ciebie też!
Usiadłam ponownie obok blondyna.
-Co zrobił Sho/ Hinata?
-Sho?
-Tak na niego mówię, Mai nas ze sobą zapoznała dwa lata temu.
-Shoyou wkradł się na obóz Shiratorizawy.
-Tylko ten boke by to zrobił.
-Już ja mu karę załatwię.
-Ja się zbieram, dobranoc.
Kageyama poszedł i zostawił mnie z Miya.
-Jaką karę wymyśliłeś dla niego, PRAWICZKU?
-Ja nie jestem....
-Wait a damn minute.... wy....
-Tak.
-Kto jest top?
-...ja...
-Czyli cała nasza trójka ma to już za sobą, ale i tak ty byłeś ostatni.
-Jak ja waszej dwójki nienawidzę.
-I tak wiem, że nas kochasz.
-Proszę wszystkich o uwagę! Dziewczyny proszę abyście za 5 minut były na sali, mam wam coś do ogłoszenia, dziękuję.
-Dobra Tsumu ja się zbieram.
-Bye.
Weszłam na salę i stanęłam obok Ito, po minucie byłyśmy już wszystkie. Trenerzy podeszli do was.
-Jest kilka kwestii, które chcemy poruszyć.
-Zacznijmy od tego, że z naszej reprezentacji ubyło 7 zawodniczek. Na ten obóz zaprosiliśmy w sumie 12 zawodniczek, które zwróciły naszą uwagę, jednak 5 z nich odmówiło.
-Z powodu, że jest was siódemka, postanowiliśmy, że wstąpicie na ich miejsce. Jutro Zmierzymy jak wysoko skaczecie, waszą wagę i wzrost. Zapewne dostałyście już stroje. Gdy skończy się obóz oficjalnie przedstawimy was jako reprezentantki naszego kraju.
-Treningi naszej drużyny odbywają się tutaj co dwa tygodnie od soboty rano do niedzieli wieczorem, dlatego pamiętajcie o rzeczach na nocleg. To chyba wszystko, idźcie spać, bo jutro będzie trening popołudniowy na siłowni.
CZYTASZ
Siostra kocura w karasuno
FanfictionKuroo Mai po rozwodzie rodziców zamieszkała ze swoim ojcem w Miyagi. Ma starszego brata Tetsurou , który został kapitanem drużyny siatkarskiej w liceum Nekoma. Słyszała wiele opowieści o śmietnikowej wojnie, z tego powodu wybrała naukę w Karasuno.Ta...