Na nasz mecz przyszła drużyna Aoba Johsai, ja siedziałam na trybunach. Torino nie dawało sobie rady z naszymi atakami, ale widziałam, że jeden zawodnik się nie poddaje. Przypominał mi Hinatę z meczu, gdy grał przeciwko Kitagawie. Nasz pierwszy mecz wygraliśmy, zaraz po nas skończyła drużyna Date Kougyou, z którymi mieliśmy grać o 13.30. Nasz pierwszy punkt, zdobył Hinata, którego piłka po ataku natrafiła na blok, ale upadła na parkiet po stronie naszych przeciwników. Atak Asahiego zablokowali, ale na nasze szczęście przy naszym następnym ataku, blokujący dotknęli siatki. Asahi znowu zaatakował, piłka odbiła się od bloku i wylądowała na aucie. Po chwili Hinata wyskoczył do ataku, ale przed nim był blok, postanowił zaatakować po skosie, ale blokujący odczytał jego zamiar i zablokował piłkę. W końcu udało się Hinacie zaatakować bez żadnych przeszkód. Tsukishima zmienił naszego libero i już zaczął się wykłócać o coś z Kageyamą, Tanaka próbował ich uspokoić, aby Daichi-san się nie wkurzył. Hinata teraz serwował, ale piłka trafiła w siatkę i musiał się zmienić z Noyą. Gdy mieliśmy szansę na punkt, Kageyama wystawił Tsukkishimie, który zdobył punkt. Dateko zaczęło zdobywać punkty, ale my tez kilka zdobyliśmy. Po pewnym czasie Kageyama wystawił piłkę z końca boiska do Shoyou, który zdobył dla nas punkt. W końcu na trybuny przybyli spóźnieni Shimada-senpai i Takinoue-senpai, którzy się do mnie przyłączyli. Po chwili dziewczyny z naszego szkolnego klubu siatkówki, które zdążyły zobaczyć szybki atak w wykonaniu Hinaty.
-Co to było?
-Szybka?
-On jest pierwszakiem, czyż nie?
-Skok tego małego chłopaka był niesamowity, co nie?
Ja tylko na te słowa się uśmiechnęłam, słyszałam, że ich drużyna nie jest zbyt silna. Hinata miał atakować ale wyskoczył dopiero po bloku przeciwników. Jego następny atak został zablokowany, przez Aone, który wyskoczył dwa razy do bloku. Chłopcy wykorzystali sztuczkę Nekomy z ostatniego meczu, aby zdobyć punkt. W końcu pierwszy set zakończył się dla nas zwycięstwem. W drugim secie szliśmy łeb w łeb z Datekou. Nasza piłka meczowa trudna do zdobycia ale w końcu udał się go zdobyć dzięki naszemu asowi. Jutro mamy mieć następny mecz, zeszłam z trybun i wejściu na salę czekałam na chłopaków, zanim wyszliśmy usłyszeliśmy piski dziewcząt. Po obróceniu głowy zobaczyliśmy kapitana Seijoh, który miał właśnie swój pierwszy mecz dzisiaj, akurat Oikawa serwował ich przeciwnicy tego nie obronili. Poszliśmy na trybuny oglądnąć ich mecz. Aoba Johsai wygrywała 21:10.
-To już czwarty as serwisowy z rzędu.
-O jego sile nie ma co mówić, nawet jego kontrola jest nie przyjemna.
-Jeśli mogliby zrobić coś z tym serwem.
-To prawda jego serwisy są naprawdę przerażające.
-Jakby to powiedzieć mają bardzo płynne przejście.
-Oikawa i Iwaizumi, ten nr 4 po lewej.Najwyraźniej tych dwóch grało w jednej drużynie od podstawówki. Są ze sobą związani zarówno psychicznie jak i fizycznie.
-Pozwolicie, że się wtrącę, osobiście znam tą dwójkę bardzo dobrze i mogę wam powiedzieć, że oni znają się od piaskownicy i oboje znają siebie na wylot.
-Dlatego tak dobrze im idzie współpraca w zespole.
W tym momencie Hinata i Nishinoya zaczęli się przekrzykiwać i mężczyzna na dole musiał zwrócić im uwagę mówiąc do nich, że są z podstawówki. Przez co się załamali, a my tylko się zaśmialiśmy. W tej chwili skończył się pierwszy mecz Seijoh, w drodze powrotnej wszyscy zasnęli oprócz mnie, bo pisałam z moim bratem.
Od: Kocur
Jak mecze eliminacyjne?
Do: Kocur
Wygraliśmy oba mecze, pierwszy nie był trudny, ale następny graliśmy z Datekou, którzy są znani z żelaznej ściany. Było nam bardzo trudno w pewnych momentach, praktycznie każdy nasz atak był blokowany. Ale daliśmy radę. A u was?
Od: Kocur
Wygraliśmy z łatwością dwa pierwsze mecze, a twój jakże wspaniały i przystojny brat blokował wszystkie ataki przeciwników. Był taki wspaniały, że wszystkie dziewczyny wzdychały na jego widok.
Do: Kocur
Chwalipięta :/ Cieszę się, że już nie jesteś taki nieśmiały i zamknięty w sobie jak kiedyś.
Od: Kocur
To było dawno temu. Muszę kończyć razem z Kenmą oglądamy filmy.
Do: Kocur
Ucałuj go ode mnie, za tydzień przyjeżdżam do Tokio, oczywiście jeśli nic mi nie wypadnie.
Chciałam schować telefon, ale przyszło mi powiadomienie o nowej wiadomości.
Od: Kosmita👽
Widziałem was na trybunach, przyszliście zobaczyć mój mecz?
Do: Kosmita👽
Wiesz, trzeba szpiegować swojego wroga ;) Tak pomiędzy nami to świetnie grałeś jestem z ciebie dumna :*
Od: Kosmita👽
Och dziękuję :* widziałem wasz mecz, dobrze wam poszło, ten wasz libero jest dobrym obrońcą. Mam pomysł!!
Do: Kosmita👽
Już się boję....Co wymyśliłeś?
Od: Kosmita👽
Jak skończą się eliminację to zróbmy sobie taki trening jak kiedyś, co ty na to?
Do: Kosmita👽
Okej, a co na to Iwaizumi?
Od: Kosmita👽
On jest zadowolony, dawno nie spędzaliśmy razem czasu.
Do: Kosmita👽
No dobra to jeszcze się zgadamy.
Schowałam telefon do kieszeni i zaczęłam budzić chłopaków bo już dojechaliśmy do szkoły. Okazało się, że jesteśmy w telewizji, więc szybko przyszliśmy do sali zebrań. Właśnie mówili o wygranej Shiratorizawy. W końcu mówili o bloku A, w którym byliśmy.
-Jutrzejszym przeciwnikiem Aoba Johsai jest drużyna, której szybkość, była niewiarygodna, dzięki czemu wygrali przeciwko Date Tech, kto mógł się spodziewać, że trafią do pierwszej ósemki, potęga, Liceum Karasuno.
W tym momencie kiedy mieli nas pokazać, pokazali Oikawę, który odpowiadał na pytania o naszą drużynę.
-Są wspaniałą drużyną, mam nadzieję, że się załamią.
Wszyscy staliśmy z zawodem patrząc w telewizor.
-Byliście pokazani zanim tutaj przyszliście, wszyscy wyglądaliście naprawdę fajnie.
-Sensei, dziękuję.
Z sali chłopcy wychodzili wyglądając jak bezmyślne zombie. Spotkaliśmy się jeszcze na sali gimnastycznej i rozeszliśmy się do domów.
_______________________________________________________________
Przypominam o głosowaniu na chłopaka Mai, głosujecie w prologu
CZYTASZ
Siostra kocura w karasuno
FanficKuroo Mai po rozwodzie rodziców zamieszkała ze swoim ojcem w Miyagi. Ma starszego brata Tetsurou , który został kapitanem drużyny siatkarskiej w liceum Nekoma. Słyszała wiele opowieści o śmietnikowej wojnie, z tego powodu wybrała naukę w Karasuno.Ta...