NİŞAN HAZIRLIĞI

12.1K 796 92
                                    

Sinirliydim, iş yerinde patronum olarak bana yapacağı tüm müdahelelere karşı boynum kıldan inceydi, emir demiri keserdi de erkek arkadaşım olarak bana emir verebileceğini düşünmesi beni delirtiyordu.

Tüm gün hırsımı dosyalardan ve yapılması gereken işlerden çıkartmıştım. Odamadan dışarı millete bulaşmamak için çıkmamıştım eve gidince, yüzümün asıklığından bir şeylerin ters gittiğini anlayan annemler, soru sormak isteselerde soramamışlardı.

Akşam merak eder, arar diye bekledim, olmadı mesaj atar dedim ama yok, benden bile inatçıydı. Ondan telefon beklerken, Şeker aradı.

— İyi akşamlar Özlenen, dedi heyecanlı bir sesle.

— Ne bu resmiyet kızım Öz, bacım, kankito, kanka, kankiş bunlara ne oldu, dedim şaşırmıştım yani.

— Canım beni istemeye geliyorlar ya ben o yüzden biraz ağır olmaya çalışıyorum, dedi gayet ciddi.

— Kızım bana kankiş deyince hafif mi oluyorsun? Ne iş ben anlamadım, dedim dalga geçerek.

— Öyle değil be! Evli bir kadın gibi...

— Heee ağır oturaklı olacan! Sen! Ağır! Oturaklı! Hem de benimle! O zor be kuzu, dedim ve kahkaha attım.

— Doğru diyorsun da işte ben de kendi kendime şansımı deneyeyim dedim. Bakarsın beceririm, dedi kikirdeyerek.

— Kızım Lady Di saray hayatına ne kadar uyum sağladıysa biz de seninle ancak o kadar ağır olabiliriz, dedim gülerek.

— Of tamam tamam seninle bu konu hakkında daha fazla polemiğe girmek istemiyorum çünkü kesinlikle haklısın. Öz beni ciddi ciddi istemeye geliyorlar, dedi ama sesinde hüzün vardı.

— Güven'in bu kadar beklediğine dua et, dedim ukala bir şekilde.

— Aman kimin kimi beklediği kısmı biraz karışık biliyorsun. Normalde bu isteme işini hafta içi yapacaktık ama Güven'in abisi izin alamamış, o yüzden Cumartesi akşamı yapacağız isteme ve nişanı. Biz ikisi bir arada olsun istedik. Düğünü de en kısa zamanda yapacağız zaten. Siteden ev alacağız, niyetimiz bu yönde. Evi bulur bulmaz, evleneceğiz, dedi sesi içine kaçarken.

Güven'le abisi Aren'in aradında dört yaş vardı. Bizden de yedi yaş büyüktü. Şu anda 32 yaşındaydı. Evliydi ve yeni bebekleri olmuştu. İş için yurtdışına gitmiş oradan bir kız bulup evlenmişti.

— Kız kaynın bebeği kime benziyor acaba onlar gibi esmer mi yoksa karısı gibi pembe beyaz bir kız mı?, diye takıldım.

— Aynı Caroline benziyor, sarışın yeşil gözlü tam yemelik, dedi kıkırdayarak. Bu sırada arka fonda;

"Şeker kiminle konuşuyorsun?," diye bir gümbürtü koptu. Sanırım birisi ağılın kapısını açık unutmuştu çünkü Şahin öküzü ağıldan kaçmıştı.

"Özlenen ile konuşuyorum abi", dedi Şeker bezgin bir şekilde. Şahin Beyler, Şeker'in abisi olup, ikisinin aynı kanı taşıdığına inanmak oldukça zordu. Şeker'e yaptığı kıllıkları bana da yapardı. Kendi barı vardı ve hayvan gibi bir herifti. Normalinde kendi evinde kalıyordu, ara sıra annelerine uğrayıp hasret gideriyordu.

"Söyle ona nişanda abuk sabuk giyinip benim asabamı bozmasın", dedi ve kapıyı çarpıp, muhtemelen işe gitti. Çok yakışıklı bir çocuktu. Sitenin tüm kızları dahi ben ona vurgunduk. Hatta Şeker'le ilk arkadaş olma sebebim Şahin'di de sonraları adamın tam bir öküz olduğunu anlayınca ondan uzak durmuştum ama adam beni tenkit etmekten ve benimle alay etmekten asla geri durmamıştı.

ÖZLENEN AŞK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin