NİŞAN

11K 798 194
                                    

Sabah uyandığım zaman ilk iş telefonuma baktım. Yekta;

"Canım özür dilerim, bizimkiler geç gittiler. Telefonuma bakamadım. Sana da iyi geceler" yazmıştı.

"Önemli değil canım. Günaydın" yazdım içimdeki sıkıntıya inat gülümseyerek. Cevap yazmadı. Onun yerine Karahan;

"Kanka ben bugün gelemiyorum. Arkadaşlarla toplantı var. Şu şirket işi ciddiye bindi. Bugün ilk temellerini atıyoruz" diye mesaj attı. Hemen telefon açtım.

— Gelmiyorum ne demek oğlum? Kardeşimizin nişanı için gidiyoruz. O kız bugün çok yoğun, İstanbul dışından gelen bir sürü misafirleri var, ev tıklım tıklım biliyorsun, onlarla ilgilenecek...

— Biliyorum ama Özlenen bu toplantıda benim için çok önemli...

— Saat kaçta ki toplantın?, diye sordum bezgin bir şekilde.

— Kahvaltıda buluşacağız. Önce biz kendi şartlarımızı konuşacağız. Öğleden sonrada yabancı ortakla görüşeceğiz. Hatta o toplantıya Şeker'de gelecek, dedi sesi mahcup çıkmıştı.

— Kendin gelmiyorsun, Şeker'i de kilitliyorsun ve beni Şahin öküzü ile baş başa bırakıyorsun, aferin Karahan. Arkadaş sandık içimizdeki İrlandalı çıktın. Milli takımda bile bu kadar İrlandalı yoktu Denizli Hoca çalıştırırken...

— Boş yapma, laf kalabalığına girip asıl mevzudan da uzaklaşma. Şahin'le yalnız kalmaya mı korkuyorsun?, dedi onun da canı sıkılmıştı.

— Ya bir şey yapacağından değil de Yekta ne der şimdi. Bir de adamı biliyorsun...

— Biliyorum, şerefsiz benden bile yakışıklı, dedi kahkaha atarken.

— Onu mu diyecektim ben dengesiz diyecektim dengesiz. Bir de öküz. Yine bana laf sokmaya başlayacak. Tüm gün delirtecek, dedim hırsla.

— Kızım sen idare edersin. Koskoca genel müdür Şahin'den mi korkacak, dedi kıs kıs gülerek.

— Bana bak deli bozuk şimdi böyle Şahin mahin diyorsun da adamı görünce ceket ilikleyip, "Obo nosolson" diyorsuun, dedim alayla.

— Saygıdan kızım o saygıdan. Neticede adam bizim büyüğümüz, sitenin tanınan yüzü...

— Biz de tanınan yüzüyüz, dedim sözünü kesip.

— Hee şoparlıkta. Adam karizma karizma, dedi hayranlıkla ve telefonu kapattı.

Evet Karahan ve sitenin tüm yeni yetmeleri, gelişme çağında Şahin ve arkadaşlarına hayrandı, hepsinin idolüydü Şahin ve ekibi. Basketbola merak salmaları onlar yüzündendi. Şahin ve arkadaşları yaz akşamları üstlerini çıkartıp, şov yaparak basket oynarlardı. O saatlerde, bizim site, sayelerinde panayır yerine dönerdi. Çekirdeğini alan biskolata reklamlarını canlı canlı izlemeye gelirdi.

İçlerinde bir tek Şahin fiziğiyle diğerlerinden farklıydı. Sadece o sarışındı. Aren, zenciden bir tık öncesi, diğerleri de kumraldı. Şahin ise beyaz tenli olduğu için, denizde hafif bronzlaşmış teniyle koşturur, kızların hepsi de erirdi. Bizim sitenin değil ama yan sitenin kızlarını tek tek götürürdü.

Güven'le Şeker sevgili olunca Güven'e;

"Sen nasıl adamsın be insan kardeşine göz koyar mı?", diye bağırmıştı. Hepimizin aklı uçmuştu, Güven'e bir şey yapacak diye. Güven ise o sessiz hallerinden beklenmeyecek bir cesaretle;

— Gönül ferman dinlemiyor Şahin Abi, o kadar dedim ama dinletemedim. Demek ki baştan kardeşim gibi görememişim, dedi başını hafif bana çevirerek. Şahin masaya elini vurup;

ÖZLENEN AŞK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin