20. Kapitola

196 25 8
                                    


Předem varuji, že nedoporučuji číst v okolí lidí nebo rodiny, z důvodu popisující sexuální činnosti mezi 2 muži. Ráda bych také byla, kdybyste to trochu brali s nadhledem, jsem stále dívka a o poměru mezi muži EXTRA, nevím, také se to píše celkem divně, když je to přeji jen intimní, tak snad nebude vadit. Krásný den a příjemný večer. <3


Po Oikawově výstupu v nářaďovně, mi to v hlavě nedalo jen tak, myslel jsem na všelijaké situace, styk s Oikawou někde, kde nás mohl někdo vidět zněl hrozně vzrušující, ale zároveň jsem měl strach, aby nás někdo nechytil. Rychle jsme uklidili, Oikawa šel napřed a já pokaždé, co jsem mohl, jsem sledoval jeho pozadí. Nemusel ho mít tak velký jako např. Bokuto, který je pro to známý, hlavně protože s Kurooem dělají na to různé memes, či se s pomocí balonku snaží jeho pozadí zvětšit, ale to je vedlejší, zkráceně pro mě to zůstanou skvělý protihráči, ale idioti a slepičí prdele.

Když jsem došel do klubovny, Oikawa byl už převlečený a čekal na mě, něco se mi na tom jeho ďábelsky neodolatelném úsměvu nezdálo, skenoval každý cm mojí kůže, držel jsem se dost, protože je překvapení, o kterém jsem Oikawovi neřekl. Následně polovinu cesty, ruka v ruce jsme šli k mému domu, kde mě Oikawa chtěl pustit, nejspíše kvůli matce nebo klíčům, ale jestli kvůli matce, neměl důvod proč. Má matka odjela na sraz s jejími bývalými spolužačkami a vrátí se minimálně v 8 ráno, měli jsme času dost. Mám pocit, že chtěl říct něco v tom smyslu, že ať neblbnu, že nás někdo uvidí, ale v tu jsem ho začal za dveřmi vášnivě líbat. Chvilku se nezapojoval, hádám že kvůli šoku, ale poté se zapojil. 

"Není načase odhalit to tajemství?" řekl jsem s jemným úšklebkem na tváři, on jen kývnul a pomalými kroky, jsem jej v polibcích vedl ke stolu, kde jsem jej chytil za zadek, který jsem promnul, z Oikawi vyšel jen jemný vzdych, který byl přerušován maximálně tikáním hodin. Rozhodl jsem pomalu, ale jistě nás vysvlékat, chtíč ve mně byl větší a větší a to samé jsem pociťoval u Oikawi, u kterého látka spodního prádla a kalhot, byla nedostatečná, abych necítil jeho pomalu rostoucí erekci třecí o tu mou. Vzal jsem jej pod zadkem, pomohl jsem se mu dostat na stůl, kde jsem mu stáhl tričko, kalhoty a to samé i u sebe, zem se stala našim skladištěm a nádhernou tichou noc vyplňovala naše chtíč. Prsty jsem přejel po Oikawové erekci, které rozpínala jeho boxerky, věnoval mi tiché vzdychnutí mého  jména a já se vrátil k jeho rtům. Začal jsem jej líbat teď pomaleji, pomalu jsem dělal vlhkou cestičku od jeho rtů k bradavkám, kterou jsem jednu olízl, druhou jsem mnul mezi prsty a svou erekcí se otíral o záhyb půlek. Oikawa se prohl v zádech, jemně mi zatahal za vlasy a já pokračoval dolů, když jsem byl u lemu boxerek, jemně jsem za ně zatáhl zuby a následně je trošku povysléknul, zbytek jsem udělal rukami. Najednou se tu vztyčila Oikawova chlouba, neměl se za co stydět, to taky dokázal tím, že na něm nebyla znát ani kapička studu. Chloubu jsem uchopil do mé ruky a začal jemně pohybovat nahoru a dolů, Oikawovi tváře začali nabírat barvy slasti, která je lehce rudá a proto jsem do úst uchopil jednu z jeho bradavek. Byl jsem mu tak blízko, že jsem to sám nemohl vydržet, bylo to šílenství. Na chvíli jsem toho nechal, rychle jsem zaběhl k sobě, kde jsem měl v šuplíku lubrikant, který mi shodou okolností kupoval Oikawa, prej pro dívku, ach Oikawo, kdybychom jenom věděli. Rychle jsem se vrátil a rozhodl pokračovat. Lubrikant jsem nakápl na svoje prsty a vůně Aloe Very se rozlehla. Oikawa mi pomohl stáhnout moje spodní prádlo, takže jsem trošku lubrikantu dal na moje přirození a dvěmi prsty vnikl opatrně do Oikawi, jen aby si zvykl, že v jeho vchodu je něco nepřirozeného, ale abych zároveň dodal nějakou vlhkost. Oikawa mi věnoval už dost hlasitý vzdych mého jména a já se stáhl k němu, "popros o milost"vypadlo ze mě zničeho nic a "Oikawa poprosil, abych do něj už konečně vstoupil, že to nemůže už vydržet. Rozhodl jsem se jeho přání nevyhovět, i když moje erekce byla dost ztopořená, musel jsem jej i řádně připravit. Začal jsem prsty pohybovat a druhou rukou honil jeho úd do rytmu pohybu mých prstů. Oikawa se mohl zbláznit, stejně jako já, rozhodl jsem tedy do něj bez jakékoliv milosti vniknout až po kořen a Oikawa už přímo zakřičel, stáhl jsme se k němu, začal jsem poměrně v rychlých tempech přirážet a zároveň jej kousat do krku, Oikawa mi na oplátku začal škrábat záda, takže jsem věděl, že zítřek si oba dva tvrdě odneseme, tak jako Oikawova zadnice teď. Vzal jsem jej něžně za vlasy a jemně je tahal, moje přírazy se trochu zrychlily a ztvrdily, takže jsem samotným stolem začal hýbat. Párkrát jsem  ještě přirazil a Oikawa se udělal mezi nás, když jsem chtěl vystoupit z něho, protože jsem věděl, že brzo též budu, nohami objal mou pánev a udýchaně, ale stále rázně, řekl "Do mě". Tak jsem tak učinil, stačily mi 3 Přírazy, Oikawa zavzdychal moje jméno a já to jeho. 

Následně jsme si jej vzal kolem pasu, položil jej na sedačku a přikryl dekou, jemně jsem jej políbil na čelo a pohladil. Přitáhl si mě do jemného polibku a ruce mi pověsil kolem krku. Byla krásná chvíle, rozhodl jsem se tedy to říct na rovinu. "Miluji tě" řekl jsem mu a pohladil jej znova, na což mi odpověděl "Nemůžeš přejít z mám tě rád na miluji tě za jednu noc", já se jen sladce usmál a s polibkem na noc, jsem mu řekl "Pokud jde o tebe, tak ano." Oikawa se jen uculil a moje city mi opětoval.

Neotáčej se, zůstaň se mnou![IwaOi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat