رهينتي خطفت قلبي الجزء الأول❤احمد بصدمه:ليلا.
نظرت له ليلا بتوتر ثم ادعت الجهل وقالت: Ne
(ماذا).احمد بأسف: Özür dilerim ve karımın çok düşünmüştüğü için düşündüm.
(اعتذر ولاكني اعتقدك زوجتي السابقه فأني تشبهاها كثيرا.)ليلا: Lacke değil
لاكني ليست هي.وذهبت وهي تبكي.
اما احمد فوقف مكانه حزين وردد: ربنا يرحمك ياليلا ربنا يرحمك ياحبيبتي.
وذهب ليأخذ مليكه ويذهب.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
الرجل: انا اسف يا انسه بس انا مش هيثم هيثم دلوقتي في مستشفي***** وياريت حد من اهلو يجي.
هيدي بصدمه وصراخ: انننت بتقووووول ايييه.
الرجل: هو دا اللي حصل لقيناه علي الطريق وجبناه هنا.
رمت هيدي هاتفها علي الحائط وذهبت حيث رامي وهي تبكي.
هيدي ببكاء وهي تقتحم الغرفه: هيثم رامي الحق هيثم ياله بسرعه ياله.
رامي بخضه: في ايه اهدي كده وقوليلي في ايه.
هيدي ببكاء: هيثم في المستشفي ياله نروحله ياله.
اخذ رامي مفاتيح سيارته وذهب هو وهيدي.
وصلو الي المشفي بعدما اخذو وعد في طريقهم وهيدي تبكي بشده انتظرو الطبيب امام غرفه العمليات حتي خرج.
رامي بلهفه: ها يادكتور هيثم عامل اي.
الطبيب ببتسامه: الحمد لله هو كويس بس عندو ضلع مكسور ودراعو مكسور.
وعد بجمود: كل دا وكويس اومال لو مكانش كويس كنت قولتلنا اي.
الطبيب بغيظ: والله دا كان بيموت وعندو نزيف داخلي والحمد لله واقفناه يعني اخو حضرتك نجي من الموت.
هيدي وهي تمسح دموعها: شكرا يا دكتور هيفوق امتا.
اياد (الطبيب): احنا هننقلو غرفه العنايه وكمان اربعه وعشرين ساعه هننقلو غرفه عاديه.
رامي بشكر: شكرا يا دكتور.ذهب الطبيب وجلس رامي بجوار هيدي ووضع يده علي كتفها وقال: هيبقي كويس زي ما الدكتور قال.
هيدي ببكاء: بإذن الله.
رامي لوعد: وعد لو تحبي تروحي تعالي اوصلك.
وعد ببتسامه: شكرا يا رامي بس روحوا انتوا عشان والدتكم متقلقش وانا هقعد هنا للصبح علي ما تيجو.
نظر رامي الي هيدي وعاود النظر الي وعد: ماما لازم تعرف ان هيثم هنا بس مش وقتو انها تعرف انو متجوز وكمان عشان نفيسه ودريه.
وعد ببتسامه: مين نفيسه ودريه.
هيدي: دول اتنين لازم تخافي منهم دول صح اللي الشيطان يقولهم اوعو تتوبوه غير لما تعلموني الاول بيشقطوا اي ولد حلو قدامهم ويوقعوكي في مشاكل ويعملو اي حاجه تضرك.
أنت تقرأ
رهينتي خطفت قلبي [الجزء الاول] قيد التعديل
Mystery / Thrillerخطفها فجعلته هي اسيرا لحبها فأصبح هو المخطوف وليس الخاطف احبته هي الاخري ولاكنه فعل شئ جعلها قاسيه تتعامل مع الكل بعنف هل ستعود الي سابق عصرها ام ستظل هي الملكه القاسيه. تابعوني في روايه رهينتي خطفت قلبي. بقلم/لوكا احمد❤