رهينتي خطفت قلبي الجزء الأولالفصل التاسع والعشرون قبل الاخير
وصل الي شقته ودلف وجد شخص ما جالس بإنتظاره وكانت الصدمه انه رضوي حبيبته السابقه ليقول بغضب: بتعملي اي هنا يا بت انتي.
رضوي بدلع وهي تتقدم له: جيت اشوف حبيبي اللي مرضاش يحضر الاجتماع لا وكمان هيتجوز.
امير بغضب: رضوي ابعدي عني احسنلك انا بحب مليكه ومش عاوز اخصرها وصدقيني لو فكرتي توقعي بيني وبينها همحيكي من علي وش الارض.
رضوي ببتسامه وهي تعبث بأزرار قميصه: وانا بحبك يا ميرو.
امير ببرود وغرور: وايه الجديد ما انا نص البنات هتموت عليا.
رضوي وهي تقترب منه: بس انا غيرهم انا حبيبك رودي مش فاكر لما كنت بتقولي كده زمان.
امير: اديكي قولتي زمان دلوقتي بقي فيه مليكه.. مليكه وبس.
رضوي وهي تقترب منه لتقبله: مليكه وبس.. اممم طيب ما رضوي رجعت يبقي ملهاش لزمه مليكه بقي.
لتفاجئه بقبله وكانت تضع الهاتف في مكان ما يصور ما حدث لتبتعد عنه سريعا ويقول هو ببرود: ارتحتي كده يلا اخرجي بره وماشوفش وشك ده تاني.
رضوي ببتسامه خبيثه: انا بحبك يا ميرو.
امير وهو يعطيها ظهره: اخرجي انا مش عاوز اتصرف تصرف علي اللي انتي عملتيه من شويه دا ميعجبكيش.
*********
اوصل محمد فرح ومن معها وعاد مجددا الي الفيلا الخاصه به هو وامير ليسمع امير وهو يقول: اخرجي انا مش عاوز اتصرف تصرف علي اللي انتي عملتيه من شويه دا ميعجبكيش.
رضوي وهي تذهب لتأخذ الهاتف قبل ان يراها امير: حاضر يا امير هخرج بس ده مش هيبقي اخر مره تشوفني فيها.
ليبتسم محمد علي طريقتها تلك ويدخل ويقول: مش هتبقي اخر مره بس انا متأكد انها هتبقي اخر مره.
ليذهب لها ويأخذ من يدها الهاتف ويرميه على الحائط بقوه فيقع ارضا وهو مكسور فيقول محمد وهو يمسكها من شعرها بقوه: مش احنا يا*** اللي تعملي فينا كده.. ولا انتي مفكره ان وحده***** زيك هتعرف تضحك علينا.
رضوي بوجع: سيبني يا محمد اي اللي انت بتعملو ده.
محمد بغضب: فاكره زمان سيبتيه لي عشان كان فقير بالنسبالك ودلوقتي بعد ما بقي من اكبر الناس في مصر جايه تلعبي اللعبه الوسخه دي عليه عشان يرجعلك تاني بس انسي فااااااهمه.
تركها محمد وقال بغضب وصوت عالي وعيون جحيميه: اخرررررجيي برره ومشوووفش وشك ال**** دا تاني.
خرجت رضوي تجري بخوف من محمد ليقول محمد بصوت عالي بعد خروجها: بعد كده متأمنش لحد خالص ال**** كانت بتصورك واكيد طبعا هتبعت الفيديو لمليكه او تنشرو علي مواقع التواصل الاجتماعي وفي تلك الحالتين هتخسر مليكه.
أنت تقرأ
رهينتي خطفت قلبي [الجزء الاول] قيد التعديل
Mystery / Thrillerخطفها فجعلته هي اسيرا لحبها فأصبح هو المخطوف وليس الخاطف احبته هي الاخري ولاكنه فعل شئ جعلها قاسيه تتعامل مع الكل بعنف هل ستعود الي سابق عصرها ام ستظل هي الملكه القاسيه. تابعوني في روايه رهينتي خطفت قلبي. بقلم/لوكا احمد❤