היי! אל תשכחו להצביע ולהגיב אם אהבתם את הפרק :) זה משמח אותי בטירוף לראות את התמיכה שלכם.
בנוסף, יש הודעה בסוף הפרק. אל תפספסו.
~פרק 6
הצרחות של הקהל נשמעו מכל עבר. ידיים הורמו למעלה, דגלים הונפו. שלטים התנוססו מעל אלפי האנשים שהיו מסביב לבמה הגדולה.
ליאם בדיוק שכח את המילים בחלק שלו בשיר ונייל ניצל את ההזדמנות בשביל לשנות את המילים בדרכו ולגרום לקהל לצחוק. ליאם הזעיף את פניו וחיבק את נייל מאחור, קפץ עליו, והמשיך להאחז בו עד ששניהם נפלו צוחקים על הבמה.
הארי עמד קרוב אל לואי והסתכל עליו בהמתנה לחלק שלו בשיר. ידו עברה על המקרופון תוך כדי שבהה בלואי שר. הוא יכל רק להתרכז ביופי שלו, בשפתיו שזזו באיטיות צמוד אל המקרופון, ממש כאילו הוא ניסה לפתות את המכשיר. מי כמו הארי יודע.
כנראה זאת הייתה הסיבה שכשהגיע החלק של הארי בשיר הוא היה לא מרוכז, ניסה לקרב את המקרופון במהירות אל פיו. התוצאה הייתה הפוכה והמקרופון החליק מידו ונפל אל הרצפה ברעש צורם.
לואי הגיב לפני שהארי הספיק, התכופף והרים את המקרופון עם הפס הירוק. הוא עמד צמוד אל המתולתל, התרומם חזרה לעמידה מלאה והעביר לו את החפץ.
האצבעות שלהם נגעו לשנייה מיותרת זו בזו. אף אחד מהם לא ניסה לנתק את קשר העין, את המגע, להסתיר את החיוך הקטן שהיה מרוח על פניהם.
"אז מה, רוצים לספר לנו משהו?" נייל צעק.
לואי לקח צעד מהיר לאחור, כיבד את הארי שעוד לא היה מוכן להודיע על הקשר שלהם, שעדיין חשש מההנהלה. פניו העלו סומק כשהקהל צרח. הם היו משוכנעים שהוא והארי יחד.
"האמת שכן." הארי אמר למיקרופון שבדיוק קיבל בחזרה.
"כן?" לואי שאל.
במקום לענות הארי רק צמצם את המרחק ביניהם.
"בואו נשחק משחק." הארי אמר.
לואי יכל רק לתהות מאיפה כל הביטחון העצמי הזה הגיע פתאום. הוא ידע שזה היה הארי האמיתי, והוא פשוט שמח לראות אותו מרגיש בנוח.
"אם תצרחו מספיק חזק אני אנשק את לואי."
הבוגר בלע גוש רוק שעמד בגרונו. להתנשק מול כל האנשים האלו, להכריז שהוא מחויב למערכת יחסים… זה לא היה הוא אף פעם, אבל הוא רצה בזה.
הקהל צרח והארי נד בראשו.
"כנראה שאתם לא באמת רוצים את זה."
הקהל חזר לצרוח. בדיוק כשהארי התכוון להגיד פעם נוספת שהצעקות שלהם מועטות מידי, לואי החליט שהספיק לו.
לקחה לו רק שנייה אחת למשוך את הארי אליו, להניח יד על פניו ולנשק אותו באיטיות. השפתיים שלהם נפרדו ונפגשו מחדש מול כל האנשים, מול כל המצלמות. ולמעשה? הם נהנו מזה.
YOU ARE READING
אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔
Fanfiction[הושלם] הארי סטיילס היה קלישאה מהלכת. הבחור מלהקת הבנים המצליחה. הזמר עם הקול המדהים. האחד שהיה כל-כך מושך וסקסי עד שכל הבנות (וכנראה גם לא מעט מהבנים) רצו לעשות אותו. או שיעשה אותם, כל אחד והפנטזיה החולנית שלו. לואי טומלינסון שנא קלישאות. זאת הסיבה...