רק רוצה להזכיר שבין כל פרק ופרק יש פער זמן מאוד גדול. הפרק הראשון הוא בתחילת הלהקה והפרק הזה כבר בשנת 2015 בערך.
אל תשכחו להצביע ולהגיב אם אהבתם♡
~פרק 22
המקעקע הקבוע של לואי תמיד היה קצת יותר מידי קשה על כולם. הייתה לו הבעה זעופה, זקן מאורך, והוא מאז ומעולם לא הרבה לחייך.
בכל זאת, כשלואי והארי נכנסו דרך הדלת החצי שקופה למקום החשוך (במידה בהחלט מדאיגה. המקעקעים לא צריכים את העיניים שלהם?) האיש התקדם אליהם במהירות ועיקם מעט את קצה פיו כלפי מעלה.
השניים האלו בהחלט היו מפורסמים, מה שמשך עיניים סקרניות מהרחוב ומצלמים והעלה את הסיקור של המקום ואת המודעות אליו. בימים בהם לואי היה מגיע המקעקע, שמו ג'ף, היה צוהל מתמיד ונחמד בהרבה אל העובדים והלקוחות שלו.
הארי חייך אליו לשלום והציג את עצמו, כאילו והיה צריך. הוא ראה את העיניים של אחת המקעקעות עולות לעברו ואת לחייה מסמיקות, והוא נופף אליה כלאחר יד וגרם לה להשפיל מיד את העיניים בחזרה כלפי מטה.
"לואי! כמה זמן לא ראינו אותך! והארי, כמה נחמד להכיר." ג'ף בירך אותם. ללא כל ספק, גם האנרגיות שלו השתפרו בכמה וכמה.
"טוב לראות גם אותך." לואי אמר. "כמו תמיד, הגעתי אל המקעקע המוכשר ביותר באזור." הוא ידע, אחרי שנים של הכרות, שמחמאות רוממו את מצב הרוח שלו אפילו יותר.
"מי, אני? מה פתאום." שלושתם צחקו.
ג'ף הוביל אותם אל העמדה האחורית ביותר. שניהם התיישבו על כסאות מתכת משופשפים שבצבע בצבע סגול מבריק, צבע שחלק עם אורות הניאון שהיו בחיבור בין הקיר לתקרה.
"אז, לואי, מה תרצה הפעם? גם אתה חלק מהעניין, הארי?"
"כן, גם אני." הארי שפשף את קצה הציפורן שלו וחשב שאולי כדאי לו להתחיל ללכת עם לק. הוא תהה מה לואי יחשוב על זה. "למעשה, החלטנו לציין חמש שנות זוגיות עם קעקוע משותף."
לואי תפס בכף ידו של הארי ולחץ אותה בחיבה. הזמן עבר בשבילם כל-כך מהר, כאילו רק אתמול היו ילדים קטנים ומפוחדים בבקתה על חוף הים.
"היום?"
לואי הנהן אל ג'ף בתשובה.
"מזל טוב! חשבתם על משהו מיוחד?"
"השמות שלנו." לואי אמר.
העיניים הכחולות של לואי נתפסו על הירוקות של הארי אחרי שהוציא את המילים מפיו. לא היה בהם אף חשש, אף מידה של היסוס כשהידקו את אצבעות ידיהים אחד סביב כף ידו של השני.
"אתם בטוחים?" שאל אותם.
"אין יותר בטוחים מאיתנו." הארי השיב לו.
YOU ARE READING
אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔
Fanfiction[הושלם] הארי סטיילס היה קלישאה מהלכת. הבחור מלהקת הבנים המצליחה. הזמר עם הקול המדהים. האחד שהיה כל-כך מושך וסקסי עד שכל הבנות (וכנראה גם לא מעט מהבנים) רצו לעשות אותו. או שיעשה אותם, כל אחד והפנטזיה החולנית שלו. לואי טומלינסון שנא קלישאות. זאת הסיבה...