11

4.5K 325 475
                                    

תודה רבה על 1k הצבעות, 6k צפיות ו1k תגובות על הפאנפיק! אתם מדהימים וזה מטורף לגמרי. לא ציפיתי לזה אפילו לשנייה.
~

פרק 11
שימו לב! הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים.

כל חלק במכונית היה קפוא. היה מדובר באחד החורפים הקשים ביותר שלונדון חוותה. אנשים הסתגרו בבתים, התכרבלו תחת שמיכות עבות ונפוחות, החזיקו כוסות מהבילות בידיהים. אלו שנאלצו לצאת מהבתים רטנו בזעף והצמידו אליהם כל פיסת לבוש שיכלו להשיג.

לא לואי והארי.

שניהם רק יצאו מהמסעדה הנטושה, חמקו בהצלחה מעיני המעריצים, והצליחו להגיע אל המכונית שלהם בסמטה האחורית. למרות המהירות בה הכל קרה, כבר חצי מהבגדים הושלכו לחלוטין מגופם. הם נאבקו בלהסיר את המכנס של הארי מגופו, אבל הגובה שלו היווה בעיה לא קטנה.

בשביל אנשים מסוימים הפעם הראשונה הייתה צריכה להיות מושלמת. רגע ששני הצדדים יכולים להיזכר בו לנצח ולחייך, לדבר על כמה יפה הוא היה.

הארי ולואי הסתפקו ב: "עשינו את זה בפעם הראשונה בשיא החורף, בסמטה אחורית של מסעדה, במכונית, עם חימום שלא עבד, כשהתנגן דיסק ישן של הביטלס ברקע."

ובכל זאת, הרגע היה קסום בשבילם.

המכנס החליק לבסוף מרגליו הארוכות של הארי וחשף בוקסר צמוד. לואי, שהיה מעל רגליו של הצעיר, לקח רגע ארוך להסתכל על הגוף הכמעט חשוף לחלוטין שהיה מולו. בכנות, הוא לא חשב שראה מישהו יפה כל-כך בכל ימי חייו.

"לואי!" הארי רטן וניסה להעלות את ידיו כדי לכסות את פניו, אך במקום רק נתקע בחזהו החשוף של לואי.

לואי צחק בתגובה, הרכין את ראשו ושיפשף את האף שלו עם האף של הארי. אחר כך הוא הצמיד את השפתיים שלו לשפתיים של הארי שהיו חמימות ונעימות.

"אתה לא צריך לכסות את עצמך, אהוב."

עם המילים האלו הידיים של לואי נחו על קו הבוקסר של הארי. העיניים שלהם מצאו זו את זו ונעצרו בקשר עין חזק. הכחול והירוק התערבלו ללא הפסקה כשהם ניסו להשכיח את ההתלהבות שלהם ממה שעמד לקרות.

אצבעותיו של לואי ליטפו את העור הרך של הארי לפני שמשכו באיטיות מייסרת בבוקסר. רק מעט כל פעם הוא ירד כלפי מטה, הגוף שלו התקרב ומתכופף לכיוונו של הארי בכל רגע בו הבוקסר המשיך לרדת במורד רגליו.

לואי נשף אוויר חם על החזה של הצעיר כשעיניו ירדו כלפי מטה והאצבעות שלו סיימו למשוך בחדות את הבד היחיד שנותר על הצעיר.

"כל-כך יפה." לואי מלמל לפני שקירב את פיו לאיברו של הארי.

הצעיר יבב כשהלשון החמימה עברה בפעם הראשונה עליו. שובל רוק עדין נשאר על האיבר כשלואי הרים את עיניו לראות מה הייתה התגובה של הארי לפעולה שבדיוק ביצע. הארי מצידו רק עצם את עיניו, פניו בהבעה שלואי בהחלט היה מרוצה ממנה.

אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔Where stories live. Discover now