אני יודעת שהתגעגעתם...
מצטערת שלא העלתי פרקים שבוע שלם. הייתי בעומס מטורף ולא היה לי זמן בכלל בשביל זה. כמו שהבטחתי, חזרתי עם פרק נוסף :)
תהנו!
~פרק 23
"זה אמור לקחת כל-כך הרבה זמן?" לואי שאל ורקע ברגליו כאילו והיה ילד קטן.
"באמת, לואי. זה ערב השנה החדשה. הצלחתי לשלם להם מספיק בשביל שישאירו אותנו למעלה בגלגל בדיוק כשהיום מתחלף, אבל אני לא יכול לקצר את התור. מדובר באחד האתרים הכי עמוסים, בטח שבערב הזה."
"אתה נשמע כועס." לואי אמר לו.
עיניו של הארי נעצמו ונפקחו כשניסה לחשוב מה להגיד ולואי בבת אחת עטף בידיו את אגנו של הארי. הוא הניח את ראשו על החזה של הגבוה וקבר את פניו בבד החולצה הארוכה שלבש.
"אל תכעס, האז. זה ערב השנה החדשה."
הארי עטף את גבו של לואי והצמיד אותו יותר אליו, אם זה בכלל היה אפשרי. הוא נאנח בשקט והניח נשיקה קטנה על ראשו של לואי.
"תגיד לי." הקול של לואי היה חלש ממקודם.
"פשוט חשבתי. לא הייתי מרוכז." הארי השיב, ידו בתוך שיערו של לואי.
"על מה?"
"על התור. הוא באמת מתקדם לאט ממה שחשבתי ואני ממש מקווה שנעלה בזמן."
"זה לא באמת משנה, אתה יודע." לואי אמר והרים את פניו לכיוון הארי.
"אנחנו נתחיל את השנה החדשה כשאנחנו עומדים בתור לגלגל ענק? זה לא רומנטי במיוחד."
"רומנטי? בחייך, הארי, אנחנו הורסים כל רגע רומנטי אפשרי. נשיקה ראשונה מושלמת, פעם ראשונה אינטימית ורומנטית, צפייה בסרט, אהבה ממבט ראשון. ממתי כל אלו הם אנחנו? אתה לא אמור לייחס לדברים האלו חשיבות. תייחס חשיבות לזה שאתה לידי עכשיו."
המתולתל עדיין הסתכל מסביב ולא הביט ישירות בלואי, מה שגרם למבוגר לגלגל את עיניו ולמשוך את הארי כלפי מטה מהחולצה שלו.
"תעצום את העיניים."
"לואי, מה-"
"שתוק ותעצום את העיניים." לואי קטע אותו בחדות.
"אני לא מסכים לשכב באמצע התור, אם זאת הכוונה שלך."
"רעיון נחמד, אבל אתה מוכן פשוט לעצום את העיניים שלך?"
כפות ידיו של לואי אחזו בכפות ידיו של הארי והם כבר לא היו מחובקים, אלא עמדו אחד מול השני. הארי לקח עוד מבט ארוך על הנמוך ואז עצם את עיניו.
חושך עטף אותו מכל כיוון. הוא יכל רק לדמיין את לואי מולו, בעזרת המגע הכל-כך רך שלו בידיו ובגלל הנשימות שלו שנשמעו אפילו ממעל הרעש של כל האנשים באזור. ברגע בו הוא הקשיב לנשימות (שגם הן היו רכות כל-כך ויותר מוחשיות ממה שחשב שאפשרי) הוא הרגיש כאילו לואי היה היחידי שהיה מסביבו.
YOU ARE READING
אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔
Fanfiction[הושלם] הארי סטיילס היה קלישאה מהלכת. הבחור מלהקת הבנים המצליחה. הזמר עם הקול המדהים. האחד שהיה כל-כך מושך וסקסי עד שכל הבנות (וכנראה גם לא מעט מהבנים) רצו לעשות אותו. או שיעשה אותם, כל אחד והפנטזיה החולנית שלו. לואי טומלינסון שנא קלישאות. זאת הסיבה...