הקליפ של גולדן--- וואו.
אל תשכחו להצביע ולהגיב על הפרק אם אהבתם!
~פרק 21
שימו לב! הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים."לאיזה סרט אנחנו הולכים בכלל?" לואי שאל בקול רם.
הם עמדו בתור לאולם הקולנוע ונדחפו מצד לצד כשמעריצות ניסו להצטלם איתם. הבזקים לבנים חלפו מול עיניהם, צרחות נשמעו מכל עבר, עשרות פרצופים התקרבו והתרחקו מהם.
הדבר היחידי שהיה ונשאר, כמו תמיד, היה אצבעות הידיים השלובות שלהם.
"בקצב הזה, לראשון שנצליח להיכנס אליו."
הארי חייך במתיקות אל עבר לואי ולחץ על כף ידו לפני שהפנה את פניו לטלפון של אחת המעריצות. היא דיברה כל-כך מהר והיה כל-כך הרבה רעש, אז כל מה שהוא יכל לעשות היה להנהן לכל דבר שאמרה ולחייך לכל כיוון. הוא התכוון להצטלם עם מישהי נוספת כשידו נמשכה על ידי לואי והוא נאלץ להסתובב כדי לעמוד מולו.
"לו?" הארי ספק אמר ספק צעק צמוד לאוזנו של הנמוך.
"אני לא אוהב שכל הבנות האלו נוגעות בך."
המתולתל פרץ בצחוק. "קנאי."
"הארי! הן מתקרבות יותר מידי!"
"הן תמיד ככה. חוץ מזה, כולם יודעים שאני שלך."
סומק עלה במידיות על פניו של לואי, מה שגרם להארי להבריש את אגודליו על העור האדום ולחייך בעצמו. הוא אהב את לואי הקנאי והרכושני שעשה הכל כדי לוודא שהוא הסתכל רק עליו.
כאילו הארי אי פעם חשב על מישהו אחר.
"קדימה, בוא." הארי קרא.
הידיים שלו תפסו בגופו של הארי והוא הרים אותו מהרצפה בשתי ידיו. הזרועות המקועקעות של כחול העיניים נתלו מסביב צווארו של הגבוה. רגליו נכרכו סביב אגנו, ירכיו נלחצו על בטנו התחתונה. למרות שהיו במקום ציבורי הדבר הראשון שהארי עשה היה להתנשם מהידיעה של עד כמה לואי קרוב אליו.
"זה היה מהיר." לואי צחקק אל תוך אוזנו כששמע את הנשיפה.
"שתוק." הארי מלמל.
הם התקדמו, לואי על זרועותיו של הארי בחיבוק דוב, בצעדים רחבים ומצחיקים. משום מה, כשהיו במצב הזה, המעריצות העדיפו לצלם אותם מאשר להצטלם איתם ושניהם יכלו רק להודות על כך בליבם.
הם הגיעו אל הקופות צוחקים. הארי הניח את לואי על הדלפק, מה שמשום מה לא הפריע לאישה שישבה מאחוריו.
"לאיזה סרט תרצו?"
"הראשון שמתחיל," הארי העיף מבט לאחור, אל עבר המון המעריצים. "בבקשה."
YOU ARE READING
אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔
Fanfiction[הושלם] הארי סטיילס היה קלישאה מהלכת. הבחור מלהקת הבנים המצליחה. הזמר עם הקול המדהים. האחד שהיה כל-כך מושך וסקסי עד שכל הבנות (וכנראה גם לא מעט מהבנים) רצו לעשות אותו. או שיעשה אותם, כל אחד והפנטזיה החולנית שלו. לואי טומלינסון שנא קלישאות. זאת הסיבה...