הפרק האחרון.
~
פרק 30
לואי לא ידע למה הוא הרגיש לחוץ, אבל הוא היה.
הוא עמד בכניסה למסעדה וחיכה להארי שיגיע, בזמן שהתגלגל על כפות רגליו בעצבנות. הוא לא הפסיק לסדר את הבגדים שלו ולהעביר אצבע על השרשרת שהארי הביא לו לפני שנים.
השרשרת ההיא הייתה הדבר הראשון שנתנו אחד לשני מתוך המסורת העתיקה. היא הייתה הדבר הישן שלהם ואליה רק התווספו דברים חדשים עד ששניהם היו מוכנים לרגע הזה: משהו חדש - קעקוע השמות שלהם על גופם, משהו מושאל - פרח הפלסטיק מהבית של ליאם, משהו כחול - אוסף השירים שלואי הכין להארי.
למסורת היו משמעויות רבות, החל מנאמנות ועד לשגשוג, אבל בשביל הארי ולואי הענקת הפריטים סימנה את התקופה שחלקו יחד עד שהרגישו מוכנים מספיק בשביל להתחייב לנצח זה עם זה.
בשבילם היה מדובר בהצהרה של האהבה שלהם ובכוונה שלהם לנצור כל זיכרון משותף שיצרו, וגם את אלו שהם עמדו ליצור, לנצח.
לואי היה בטוח שהארי יגיד כן, הארי הודה בכך בעצמו. ובכל זאת, רעד של התרגשות מילא את חזהו.
הוא כמעט ולא יכל לנשום כשהארי הגיע במכונית של נייל, שהתעקש להיות זה שלוקח את הארי לשם. ברגעים בהם המתולתל חיבק את נייל ויצא מהמכונית, עיניו נתפסו באופן מידי על העיניים הכחולות שמולו, לואי היה בטוח שהלב שלו הפסיק לפעום.
ידיו של הארי עטפו את לואי במידיות ברגע שהיה לידו, שפתיו שפשפו את תנוך אוזנו.
"הכל בסדר, אהוב. תנשום."
הנמוך קבר את פניו בשקע הצוואר של הארי ונשם את הריח שלו לעברו, ידיו מחבקות אותו. קולות של מצלמות, צעקות, כל אלו נעלמו. כמו בכל פעם אחרת אלו היו רק הם.
הארי ולואי.
הזוגיות שהפכה לקלישאה הגדולה ביותר בעולם המוזיקה, הרכילות המדוברת ביותר.
הם התרחקו מעט, ידו של לואי עדיין בשקע אגנו של הארי. בחיוך הם נופפו לכמה מהצלמים ולעבר הבנים (כמובן שאלו לא יכלו לוותר על להיות נוכחים ברגע ההוא). בפעם הבאה בה עמדו להסתכל לחבריהם, ובעצם לשאר העולם, בעיניים הם עמדו להיות מאורסים.
"קדימה, נכנס." לואי מלמל.
הארי חייך אליו בשקט. הוא הסתכל מסביב על המסעדה. הם היו בה רק פעם אחת, בפעם הראשונה בה יצאו יחד בציבור. המקום לא השתנה במיוחד, רק נוספו כמה מנורות והשולחנות הפכו למרובעים מעגולים, על הקירות כמה תמונות חדשות.
הם התיישבו ליד השולחן בו אכלו באותה פעם ההיא, מלפני כמעט עשור שלם.
"איך אתה תמיד חושב על הדברים האלו?" הארי שאל בחיוך.
YOU ARE READING
אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔
Fanfiction[הושלם] הארי סטיילס היה קלישאה מהלכת. הבחור מלהקת הבנים המצליחה. הזמר עם הקול המדהים. האחד שהיה כל-כך מושך וסקסי עד שכל הבנות (וכנראה גם לא מעט מהבנים) רצו לעשות אותו. או שיעשה אותם, כל אחד והפנטזיה החולנית שלו. לואי טומלינסון שנא קלישאות. זאת הסיבה...