היי! מצטערת שלא עלה פרק ביום שני. לא היה לי כל-כך מצב רוח לערוך אותו והעדפתי לחכות להיום ולהעלות פרק ערוך.
רק רוצה להזכיר לכם להצביע ולהגיב על הפרק! ההצבעות ירדו ממש לאחורנה ואשמח שתקפידו להצביע אם אהבתם♡
חוץ מזה, מדובר בפרק האהוב עלי :)
~פרק 20
"לואי," הארי התלונן בשקט. "אנחנו נוסעים כבר ממעל לשעה ואנחנו פשוט באמצע שום מקום."
"זאת בדיוק הנקודה."
"אה, אתה מתכוון לרצוח אותי?"
אצבעותיו הארוכות של הארי עשו את דרכן אל ירכו של לואי. הוא הניח עליו את כף ידו ובלי לחשוב פעמיים לואי הוריד יד אחת מההגה, החזיק בחזרה את ידו של הארי. חיוך עלה במידיות על פניו של הצעיר, בלי שיכל לעצור את עצמו.
"רעיון נחמד, האז, אבל אני אוותר. יותר מידי דם."
"אז אתה מפחד מדם עכשיו?"
"ברור. למה אתה חושב שאני יוצא איתך ולא עם בנות? המחזור הזה מפחיד אותי."
לואי העביר את עיניו מהכביש אל הארי רק לשנייה, ניסה להחניק את הצחוק מהבדיחה הגרועה שהחליט לספר. הארי נד לעברו בראשו, החניק צחוק משלו.
"מצחיק, לואי. חוץ מזה, אני יכול לחשוב על עוד כמה סיבות שבגללן אתה יוצא איתי."
"כן, אתה טוב במיטה."
"לואי!" הארי הרגיש איך פניו התחממו במידיות. "אנחנו גם לא עושים את זה מספיק במיטה בשביל שתדע."
"אז אתה טוב במקומות ספונטנים ואקראיים."
"עכשיו אתה צודק."
לואי גיחך, הסתכן במבט מהיר נוסף אל הארי. התלתלים הרכים שלו התפזרו על ריפוד המשענת, לחייו היו סמוקות מהקור, עיניו היו חצי עצומות, הריסים שלו הברישו את עורו, וחיוך קטן נפרס על פניו. רק מלהסתכל עליו הוא הרגיש את הבטן שלו מתכווצת ואת ההרגשה הנעימה שעברה בו.
תישן קצת, אהוב." לואי לחש.
השינה לקחה את הארי לפני שיכל לענות בחזרה.
לואי השאיר את ידו בתוך זאת של הארי והסתכל על הכביש הריק. היה מדובר בדרך מפותלת שיצאה מהעיר ואז המשיכה לכיוון ההרים, אל קרחת יער מרוחקת שהכיר. הוא היה שם פעם אחרונה לפני שנים, בילדותו, אבל הוא זכר שניתן לראות משם את השמיים בבירור.
הוא המשיך לנווט במשך עוד חצי שעה לפני שהטלפון התריע על כך שהגיעו למקום הנכון. ברגע שהחנה את המכונית הוא שחרר את החגורה ההדוקה ונמתח לעבר גופו הישן של הארי. הוא שיחרר את הידיים שלהם אחת מהשניה ובמקום עבר ללטף בעדינות את פניו.
YOU ARE READING
אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔
Fanfiction[הושלם] הארי סטיילס היה קלישאה מהלכת. הבחור מלהקת הבנים המצליחה. הזמר עם הקול המדהים. האחד שהיה כל-כך מושך וסקסי עד שכל הבנות (וכנראה גם לא מעט מהבנים) רצו לעשות אותו. או שיעשה אותם, כל אחד והפנטזיה החולנית שלו. לואי טומלינסון שנא קלישאות. זאת הסיבה...