14

4.5K 309 1K
                                    

מקווה שעבר על כולכם צום קל! אישית לא צמתי וביליתי את היום בלהקשיב לשירים, לרקוד בחדר ולכתוב פרקים.
חיכיתי כל הזמן רק לרגע בו אני אוכל להעלות את הפרק הזה. הוא יותר ארוך מבדרך כלל, אבל אני בטוחה שתהנו ;)

אל תשכחו להצביע ולהגיב על הפרק!
~

פרק 14
שימו לב! הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים.


"הארי! כמה נחמד לראות אותך סוף-סוף!" ג'והאנה, אמו של לואי, עטפה את המתולתל עוד לפני שהוא הספיק לעשות פסיעה אחת מסף הדלת.

השניים הוזמנו לסוף שבוע אצל משפחתו של לואי ונענו בחיוב. כך מצאו את עצמם עם מזוודה אחת קטנה בפתח בית ילדותו של לואי, מול אמו וכל אחיותיו.

"נחמד להכיר אתכם." אמר בביישנות.

לואי לחץ את ידו של הארי ומשך אותו לעברו, הניח יד מגוננת על גבו כשהתקדמו לברך לשלום את כל אחיותיו.

"הארי!" לוטי צעקה מכיוון המטבח.

הארי הרים את ראשו לכיוון, חייך למשמע הקול המוכר. הוא פגש את אחותו של לואי, לוטי, כבר לפני זמן רב והם התיידדו במהרה.

היא יצאה מהמטבח לבושה בסינר, מלוכלכת כולה בבצק עוגיות. חיוך רחב על פנייה כשצעדה לעבר הזוג המאושר.

"תראי אותך, כמה גדלת." אמר הארי.

היא מיד העבירה על אפו את אצבעה המלוכלכלת וגרמה לו להרתע לאחור בצחוק. לא כל-כך גדולה ובוגרת כמו שחשב, זה היה בטוח.

"באמת, לוטי, ככה את מקבלת את אח שלך?" לואי אמר עם גבה מורמת.

"איתך אני לא מדברת." זרקה לאוויר ופנתה חזרה לכיוון הארי שהתחיל לדבר איתה, בהתעלמות מוחלטת מלואי.

"נו באמת, לוטי!"

"בפעם הבאה תחשוב לפני כן על לספר לי שאתם יחד! הודעה בקבוצה של המשפחה? אתה אח נוראי."

"גם אתן חושבות ככה?" לואי שאל פעור עיניים את שאר אחיותיו.

הקטנות רק הינהנו, ניסו להחניק צחוק שעמד בגרונם. הארי בזמן זה העלה את מבטו לג'והאנה, שחייכה אליו בחזרה ברוגע.

"אני מבין. קדימה בנות, אני מצטער. אני והארי כאן עכשיו, זה העיקר!"

ברגע שסיים את ההתנצלות לוטי קפצה על לואי בחיבוק. הוא התלכלך מבצק העוגיות שנדבק אליו בגושים, מסוכר ומקמח שהיו דבוקים לעורה ובגדיה.

בצחוק הם התנתקו. לואי, בלי שהיה צריך לחשוב על כך, תפס מיד שוב בידו של הארי. הוא לא רצה שהוא ירגיש לא קשור אפילו לשנייה אחת. הוא רצה שהארי ירגיש חלק מהמשפחה שלו.

אתה רק קלישאה | לארי סטיילינסון✔Where stories live. Discover now