1. Fejezet

370 13 0
                                    


Toni Topaz: 






 A legjobb barátaimmal, épp a White Wyrmben vagyunk és sörözünk. A haverjaim neve Sweet Pea és Fangs, idesorolhatnám a Serpent Kinget is aki nem más mint Jughead Jones viszont őt annyira ritkán látjuk, mert a legtöbb idejét a barátnőjével tölti Betty Cooperrel. Mindig elakarja hozni bemutatni nekünk, de a fiúkkal mindig kitaláltunk egy okot, miért ne hívja ide. Most is épp azon vagyunk. 

 - Jones, nem vagyok jól, fáj a fejem és hányingerem van ja meg lázam. Ne hívd ide mert elkaphatja a kis Bettykéd. - mondtam neki, színlelve, hogy beteg vagyok.

 - Topaz, már ez azért túlzás, annyira sokat kamuzol, hogy csak na. - mondta Jughead a szemeit forgatva.

- Nem hazudok. - mondta Toni.

- Már itt van, tehát feleslegesen játszod el a hattyú halált inkább csak féltékeny vagy, mert nekem van valakim neked meg nincs. - mondta Jughead.

- Ez milyen igaz. - mondta Fangs.

- Azt hittem, az én oldalamon állsz Fangs. - mondtam neki összekulcsolt karokkal.

- Bocs, de amíg nem ismerjük meg a Bettykéjét addig ne ítélkezz. - mondta Fangs.

- Most csak azért mondod ezt, mert itt van Jughead. - mondtam neki majd nyakon vágtam.

- Toni, elég jól vagy ahhoz, hogy ütögesd Fangst, de Bettyvel találkozni sem akarsz mert azt mondtad beteg vagy. - mondta Jughead.

- Jól van, feladom akkor mutasd be ha ennyire akarod. - mondtam neki a szemeimet forgatva.

- Topaz a magányos farkas. - mondta Sweet Pea.

- Anyád a farkas, te borsóagyú. - mondtam neki, majd megütöttem a tarkóját.

- Mint az öt évesek, úgy viselkedtek. - mondta Jughead.

 - Kérsz te is nyakon verést? - kérdeztem tőle.

- Nem, kösz. - mondta Jughead, majd elment.

- Most, hová ment? - kérdezte Fangs.

- Hozza a szöszit. - mondta Sweet Pea.

- Azért Jughead előtt ne hívd így. - mondtam neki vigyorogva.

- Jó, nem fogom. - mondta Sweet Pea a szemeit forgatva.

Ezután láttuk, hogy Jughead bejön egy lánnyal kézen fogva.

- Szóval, ő itt Betty Cooper. - mondta Jughead.

- A barátnőd is tud beszélni szerintem, tehát nem kell bemutatkoznod helyette. - mondtam neki, a fiúk meg csak bólogattak.

- Oké . - mondta Jughead a szemeit forgatva.

- Tehát a nevemet már tudjátok, mivel Juggy elmondta helyettem. - mondta Betty.

- Aww, Juggynak hívja. - mondta Fangs.

- Anyám, ments ki innen. - motyogtam magamban.

- Toni, mit motyogsz? - kérdezte Fangs.

- Semmit. - mondtam neki, majd megittam a maradék sörömet.

- Holnap megyünk át az új suliba, fantasztikus. - mondta Sweet Pea szarkasztikusan.

- Legalább normális tanárok lesznek, akik nem drogdílerek. - mondtam nekik.

- Én mentem, gyere Betts. - mondta Jughead.

- Jughead és Betty ül egy fán és azt csinálják. - énekelte Sweet Pea és Fangs.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now