Hyunjin pov:
Au luat-o, acum ce fac? Aish Lee In Ah de ce a trebuit să vi cu mine?
Ma învârt în cerc de câteva minute găsind o soluție pentru a o salva pe In Ah, când la un moment dat imi suna telefonul. Era I.NConv tel:
I.N: Ai dat bani?
Hyn:dracu sa te ia....pe tine si mafia ta
I.N:ce ai?
Hyn:nu mi-au luat bani....si au luat-
I.N: cum adica nu au luat bani?
Hyn:au spus că ne dau toți banii inapoi, si in schimb au luat-o pe In Ah
I.N: super deci înseamnă că ne va lasa in pace
Hyn: TU TE AUZI CE SPUI? AU LUAT-O PE IN AH!
I.N: si ce este rau in asta?
Hyn:era fiica domnilor Lee
I.N:oricum ii mare poti zice ca o plecat in schimb de experiență
Hyn:du-te dracu....
Sfârșit conv tel.
In Ah pov:
Sunt trează de câteva minute, legată de un scaun cu sfoara destul de groasă într-o cameră care doar o mică fereastra o luminează.
Incerc sa ma dezleg desi stiu ca sfoara imi va răni încheieturile mâinilor. La un moment dat usa se deschide si pe ea intra aceea persona, pe care o voi ura pentru totdeauna.
Vine spre mine, isi i-au un scaun și se așează în fața mea, analizandu-ma.
Jk: esti iubita lui hyunjin?
In Ah:..........
Jk:nu ai de gand sa vornesti?
In Ah:..........
Jk: ya raspunde....
In Ah: ce vrei? Lasă odată sa plec acasa
Jk:hmm nu păpușa de acum asta va fi casa ta
In Ah:s-o crezi tu.
Jk: deci tu esti iubita lui hyunjin?
In Ah: nu, sunt prietena lui
Jk: acum nu vei mai fi....
In Ah:lasă-mă sa plec....iti dau tot ce vrei dar lasa sa plec.
Jk: nu merge asa păpușa, tu esti a mea...
In Ah: de când? Si nu sunt un obiect!
Jk:din clipa în care te-am văzut....
Acesta se ridică de pe scaun si de îndreaptă spre mine. Se duce in spatele meu si imi dezleagă sfoara.
Aceste este un moment bun sa scap.Astept până când ma dezleagă apoi incep sa alerg spre usa. Vreau sa ies dar aceasta era încuiată asa ca incep sa bat in usa in caz daca ma aude cineva dar era in zadar. Pe lângă strigătele mele de ajutor au inceput sa se audă și rasetele acelei persoane.
Jk: tipi in zadar, nu te aude nimeni....
In Ah:ce vrei de la mine?
Jk: nimic
In Ah:atunci de ce mai rapit?
Jk: mi-ai stat in cale.
In Ah: cum te numești?
Acesta incepe iar sa rada si se îndreaptă spre mine, facandu-ma sa ma înspăimânt si mai mult. Cu cat făcea mai mulți pasi spre mine asa eu ma dădeam in spate până când am ajuns la perete.
Acesta își pune mainile de o parte si de alta a capului meu. Acesta vrea sa puna mana pe fata mea dar il împing plecând in celălat capăt al camerei. Incepe iar sa rada. Asa de mult ii place sa rada?
In Ah: esti un monstru.....
Jk: asa au spus toti....si cum vin la mine si se roagă să îi ajut. Ai face bine să mă asculți daca vrei sa iesi de aici ceafara.
In Ah: orice ai face nu mă atinge.
Jk: In Ah.....eu decid ce sa fac nu tu, eu sunt șeful aici, asa ca asculta.
In Ah: de unde imi sti numele?
Jk:de la hyunjin....nu ti-ai dat seama ca te-a vandut mie?
In Ah: Ce? Hyunjin nu ar face asta....
Jk: uita ca a facut.....acum stai potolită aici până când vin inapoi...daca te miști de aici esti moartă.
Cum adică sunt moartă? Aish Hyunjin cum ai putut să mă vinzi, unui monstru? Si cum mai ies de aici? Pfuuu dar cum va reacționa mama si tata?
Junkook pov:
Ies din camera in care am inchuiat-o pe In Ah dar nu înainte de a o asculta cum se întreabă singura.
Plec spre biroul meu dar nu înainte de ai chema pe Taehyung si Hoseok.
Tae: Am venit.
Hs(hoseok): cu ce sa te ajutam?
Jk:vreau sa o duceți pe In Ah in camera pe care au pregatit-o Haneul si Sunmin, dar sa aveti grija sa nu fugă.
Tae: 아라소
Hs: si cu părinți ei ce vei face? Avand in vedere ca este inca la facultate?
Jk:voi merge peste jumate de ora la ei sa ii anunt ca fata lor nu va veni acasa deoarece vrea sa stea cu mine.
Tae: si daca te intreaba ca cine esti?
Jk:ii voi spune că sunt iubitul ei.
Hs: bafta , noi plecam la datorie.
După toate acestea imi i-au paltonul si ma îndrept spre casă părinților lui In Ah. Drumul era destul de lung dupa uimirea mea.
Ajung in fata casei apoi ma îndrept spre soneria acesteia. Usa de deschide si in fata mea apare mama lui In Ah.
Mama: cu ce va pot ajuta?
Jk:Buna sunt Jeon Jungkook, iubitul lui In Ah, am venit sa va spun ca In Ah va rămâne la mine pentru ceva timp.
Tata: hmm bine doar ai grija de ea.
Mama:sa nu parteasca nimic.
Jk:desigur voi avea grija de ea. Eu voi pleca la revedere.
Tata: la revedere băiete.
A fost mai usor decat m-am imaginat. Acum sa ma întorc acasă și să imi vad de treburi in birou.
____________________________________
Scuzati greșelile gramaticale!
Lectură plăcută!