Autorul pov:
Jungkook se afla in biroul sau, gandindu-se la un plan cum sa scape de Kai. Nu ii trecu prin minte nici o tragedie, nu se gandi-se ca wonho v-a muri, iar In Ah il va astepta in fata usii.
Noua lui menajeră intra in biroul sau neanuntata ca de obicei. Avea sa o anunte ca venise o fata cu o fetiță. Nu avea de unde sa stie ca era In Ah.
Jungkook ajunse in fata usi si ramane surprins, si socat de apariția lui In Ah, asa pe ne asteptate.
Jk: IN AH A MEA?
Nu mai putea de fericire știa că de acum In Ah va fi cu el. In schimb In Ah nu mai putea de durere, durerea pierderii unui prieten, unui frate asa cum il considera ea. Murea pe interior crezând că jungkook o uitase, iar acum v-a rămâne singura cu o fetiță dupa ea,o fetiță care nici macar nu ii apartine.
Jungkook ii sărise in brate, i-a fost dor sa o îmbrățișeze dupa atata amar de vreme. Nu bine ii mărturisire ca o place, ca o iubește ca si in ziua aceea In Ah dispăruse. O invită înăuntru, urmând apoi să vorbească cu ea, sa o faca sa ii spuna tot.
In Ah pov:
Spre surprinderea mea m-a primit înăuntru, deși menajeră de luase de mine. Totul era la fel nimic schimbat. Pana si mobilierul a rămas același. Nici amintirile nu întârzie să apară in gandul meu. Coboară si băieți dupa putin timp, toti rămânând șocați si uimiți sa ma vada dupa atata amar de vreme.
All: IN AH? NOOONA?
In ah: da eu sunt....
Jm: Noona, wonho?
In Ah: ah...cum sa vă explic......wonho l-a omorât kai!
All: Ceeee?
Jk: c-cum ai scapat?
In Ah: nu stie nimeni ca am venit, cred....
Tae: stiai ca Kai este pe urmele tale?
In Ah: da, in urma cu 2 luni am aflat că kai este pe urmele mele.
Rm: vino ia loc si povesteste-ne tot...
InAh: dar fetiță?
Jk:o ia Sunmin....
In ah: deci ea e Sunmin?
Jk:da de ce?
In Ah: nimic, ca nu vreau sa fac probleme!
ALL: IN AH SPUNE CE TI-A FACUT....
In Ah: no ma....atat doar ca ma facut tarfa....
ALL: SUNMIN...
Sm: ma scuzati nu stiam ca este rudă cu voi
Jk: este soția mea....
Sm: ma scuzati, doamna Jeon!
Rm: du-te cu fetita!
De CE? De ce ai spus că sunt soția ta? Nici macar nu suntem căsătoriți.
In ah: de ce?
Jk: de aceea acum povestește....
Tae: de la început....
In ah: pai namjoon si Jin stiu ca a trebuit sa plec in america doar pentru binele lui Jungkook. Totul a mers bine timp de 3 luni. In a treia luna am primit scrisoare acasa...
《Cu trei luni in urma》
Eram in bucătărie, făceam ceva de mâncare. Wonho si fetiță se jucau in sufragerie până când suna soneria.
In Ah: deschid eu....
Wonho: dar ai grija...
Ma îndrept spre usa, ma uit pe vizor și observ ca este poștașul. Deschid usa iar acesta imi inmana o scrisoare. Îl salut apoi închid usa.
In ah: wonho? Am primit o scrisoare, sigur ai plătit chiria?
Wonho: da noona, deschide-o si citeste cu voce tare sa aud si eu.
In Ah: hmm Ok
Deschid scrisoarea, dar inainte se a o citi ii mai arunc o privire lui Wonho care acum se află in bucătărie alaturi de mine așteptând să citesc.
Draga wonho si In Ah
Va salut din alta tara, dar sa stiti ca va urmăresc fiecare mișcare. Stiu până și momentul in care ati plecat din tara. Nu uitati ca nu rămâneți nepedepsiti pentru cele întâmplate. La fel si wonho va trăi in chinuri , ma voi răzbuna, doar așteptați!
Semnat kai
《Prezent》
In Ah: nu dupa mult timp de la scrisoare wonho a fost înjunghiat, iar la 2 ore a decedat.
Tae: asta este imposibil, este prea de tot.
In Ah: eu ma voi răzbuna atat pentru mama si Haneul cat si pentru Hoseok si wonho, nu il voi lasa pedepsit pe acel monstru.....
_______________________________________
Scuzati greșelile gramaticale!
Vreau sa va anunt ca cartea se apropie de final.
사랑해!