Jungkook pov:
Conduceam linistit spre vila când Tae ma suna.
Conv tel:
Jk:da Tae!
Tae: ya ființă asta necurata a scăpat....
Jk: de parca pe voi m-am bazat...ajung in 2 minute.
Sfarsit conv tel:
In Ah pov
Stau in camera aia întunecată până când doi dintre oameni acelei persoane intra in camera.
Hs: Jungkook a spus sa te ducem in camera ta.
Tae:misca.....
Aceștia ma prind de braț si ma duc spre camera. In drum spre asa zisa camere am putut observa usa de la intrare si imi venise o idee.
In Ah:pot sa imi leg sireturile?
Hs: hmm da
Asta este sansa mea. Ma aplec sa imi leg sireturile iar când sa ma prindă iar de braț incep sa alerge spre usa de la intrare.
Alerg până cât ma tin picioarele până când dau de pădure. Privesc in spate si vad ca inca 6 manahale alergând după mine. Partea rea era ca nu aveam telefonul la mine sa pot să îl sun pe Hyunjin.
Mai privesc odată in spate si nu ii mai vedeam asa ca am încetinit alergarea. Privesc in jur cu speranta ca voi vedea șoseaua sa pot să mă întorc în oras dar era in zadar.
Încep să alerg iar până când niște focuri de armă se fac auzite. Ma opresc din cauza frici si ma întorc în spate. Era aceea persona, care dupa cate am inteles o cheamă Jungkook.
Jk: credeai ca scapi?
In Ah:lasă-mă sa plec...te rog
Jk:nu păpușa tu, vi cu mine.
In Ah:nu nu vin
Încep iar sa alerg dar se aud din nou focuri de armă care m-au făcut sa cad la pământ. Imi arunc privirea spre glezna care începuse să sangereze.
Jk: acum sunt sigur că nu vei mai putea fugi.
In Ah: de ce ai tras?
Jk:astfel nu te opreai din alergat
In Ah:puteai alerga dupa mine
Jk: ha, crezi ca nu am alte treburi? Acum hai inapoi la vila.
In Ah: nu vin...daca te apropii voi tipa...
Jk: poti sa tipi cat vrei ca nu te aude nimeni....
In Ah: AJUT- ce faci?
Omule imi faci atata rău si tu inca mai vi si ma ridici in brate? Cu ce te-ai drogat? Esti bipolar?
Jk: ar trebui să te las aici?
In Ah:nu....
Jk: asa ma gândeam si eu...
Ajungem inapoi la vila, unde ma duce in asa zisa camere unde trebuia sa stau inainte sa fug. Wow, ce camera,dar totusi de ce mi-ar da sa o cameră? Totul era de un rosu inchis, începând de la pereti până la asternuturi si dulapuri. Ma așează pe pat, apoi pleaca.
In Ah:si rana mea?
Ma ridic cu greu de pe pat si ma îndrept spre dulap, care spre uimirea mea era plin de haine perfecte pentru înălțimea mea. Nepasandu-mi de culoarea si valoarea cămăși pe care o luasem din dulap si incep a o rupe.
Ma desculț si incep sa imi invasor in jurul răni aceea parte din cămășa. Neputând de durere am început să țip.
Nu peste mult timp pe usa intra Jungkook cu o trusă de prim ajutor. Vine lângă mine, ma prinde de braț apoi ma îndeamnă să mă așez pe pat.
Deschide cutia si incepe sa imi dezinfecteze rana cauzata de el.
Jk:de ce ai rupt cămașa?
In Ah: credeam ca nu vei duce o trusă de prim ajutor iar rana mea inca sângereaza, asta doar din cauza ta.
Jk: tu ai fost cea care nu a stat pe locul ei. Gata nu mai sângereaza.
Acesta incepe sa curețe tot ce a rămas în urmă dezinfectarii ranii mele si le arunca in cos.
In Ah:si părinți mei ce vor spune că nu sunt acasa de două zile? HA?
Jk: am vorbit cu părinți tai si au spus că sunt de acord sa rămâi la mine,......pentru totdeauna
In Ah:nu te cred, ei vor veni sa ma caute....nu ma vor lasa asa, si inca mai am facultate....
Jk: am fost si la facultate si au pus ca te vor încheia ei cu medie de trecere si gata....
In Ah: esti un monstru....
Jk: mi s-a mai spus....macar zi mersi pentru rana....
In Ah: nici moartă....
I-a trusă si pleca dar nu înainte de a încuia usa cu cheia. Iar voi rămâne aici pentru tot restul zilei, fără mâncare sau apa....aish....
______________________________________
Scuzati greșelile gramaticale!