In Ah pov:
Se făcuse deja seara si mor de foame. Omul asta daca tot a avut de gand sa ma ia la el sa imi de si mâncare macar.
Ma ridic de pe pat si ma îndrept spre una cu speranta ca va fi deschisă,dar soarta nu tine cu mine. Încep să bat in usa si sa strig dar nimeni nu mă bagă în seamă.
Jungkook pov:
Eram in biroul meu, ma uitam la câteva acte până când au câteva bătăi in usa urmate de strigăte. Imi dădusem seama ca erau ale lui In Ah.
Probabil ii este foame sau s-a plictisit acolo singura. Rad in sinea mea apoi ma ridic cu scopul de a pleca spre camera ei dar nu înainte e ai spune lui Haneul una dintre servitoare sa puna cina.
In Ah pov:
Aud pasi venind spre usa, asa ca ma dau mai in spate. Nu dupa mult timp aud si cheia urmata de deschidere usi. Era Jungkook.
In Ah: Buna....
Jk: ha te-ai plictisit aici singura?
In Ah:nu...de ce ?
Jk: bateai in usa si strigai
In Ah:poate ai visat, eu nu am batut....
Jk:sigur?
In Ah:da...
Jk: uita cum facem ma duc sa ma uit pe camera de supraveghere si daca tu ai strigat trebuie să îmi dai ceva in schimb.
In Ah: aaaa......mi-e foame...
Jk: nu nu nu.....gandestete ce sa imi dai in schimb până vin inapoi...
Ce sa ii dau in schimb? Un pumn si sigur scap se aici. Ma uit roata camera dupa camera de supraveghere dar nu o gasesc. Off...cum scap eu de aici?
Nu dupa mult timp reapare Jungkook. Este timpul sa acționăm. Acesta se apropie cu zâmbetul sau malefic pe buze, care nu peste mult timp va dispărea.
Jk: deci tu ai fost cea care a strigat, asa ca....ce imi dai in schimb?
In Ah: un pumn si stiu ca scap de aici....
Jk: doamne da cum poti fi asa de rea? HA?
Acesta se apropie si mai tare de mine, astfel distanta dintre noi începea încetul cu încetul sa dispară. Cum nu imi venise alta idee il lovesc in burta facandu-l pe acesta să cadă la pământ de durere.
Alerg spre usa de la intrare si ajung din nou în aceeas pădure. Alerg cat ma tin picioarele până când dau de o alee si incep sa alerg încontinuu.
Jungkook pov:
Aish....iar m-am lăsat păcălit. Ma ridic nervos de la podea si alerg spre ieșirea din pădure, dar nu înainte de ai lua si pe băieți cu mine.
Cunosc destul de bine pădurea asta si stiu unde s-ar putea asculte ființă care de acum imi va face viata amara.
In Ah pov:
M-am obosit, nu mai pot. Ma opresc pentru câteva minute căutând cu privirea un loc unde sa ma pot ascunde pentru putin timp.
Zarisem o mică cabana la câțiva metri distanță de alee. Încep să alerg spre ea cu speranta ca va fi cine care sa ma ajute.
Ajung in fata usi, imi trag sufletul apoi bat. Usa se deschide si in fata ei se afla o bătrânică.
Bt(bătrâna): cu ce te pot ajuta fetit-o?
In Ah: am fost răpită și acum am fugit pot să mă ascund la dumneavoastra
Bt: desigur intra.
In Ah:multumesc.
Jungkook pov:
Stiam ca va pleca la mama lui Haneul asa ca am plecat cu băieți acolo.
Ajuns în fața cabanei bat la usa si nu dupa mult timp imi deschide usa.Bt: Buna jungkook.
Jk: Buna mama, am sa trec direct la subiect, a venit aici o fata?
Bt: era de la tine? Da este in camera lui Haneul.
Jk:multumesc.
Intru înăuntru si dau buzna în camera lui Haneul, facand-o pe In Ah sa tresara.
Jk:tu vi cu mine acum.
In Ah:nu vreau lasă-mă, ajutooooooorrrr
Jk: taci odată si misca.
In Ah pov:
Stau linistită in camera până când usa este trântita de perete, era jungkook. Cum ma gasit? Se apropie de mine si ma prinde de braț tarandu-ma dupa el.
Deși am încercat să mă opun cu m-am putut rezuma la forțele lui. Ma las condusă de el până la vila, unde ma duce in alta camera fata de ceea in care am fost inainte sa fug si ma tranteste pe podea.
Jk: TU CREZI CA SUNT JUCARIA TA? HA?
In Ah: Nu....
Jk:TU CREZI CA NU AM ALTCEVA CE FACE DOAR SA ALERG NOAPTEA DUPA TINE? De acum înainte vei dormi cu mine si ma vei însoți peste tot.....mai pe scurt vei fi iubita mea.
In Ah: nu vreau, nu sunt marioneta ta.
Jk: O ba da vei fi, doar pentru ca ai incercat sa fugi.....te avertizez chiar daca vei fugi de mine nu scapi. AI INTELES?
In Ah:da
Jk:acum hai la masa, nu ai mâncat....
Se îndreaptă spre usa dar se opreste in loc apoi se întoarce spre mine.
Jk: nu vi?
In Ah: ba da
Il urmez până în bucătărie, unde masă era deja pusă, plina cu toate bunătățile. Imi face semn sa ma asez pe scaunul din dreapta lui. Fac întocmai apoi ne punem sa mâncăm.
Jk: eu voi pleca in birou la mine până iti faci tu dus si nu incerca sa fugi iar ca tot te gasesc.
In Ah:bine.....
Ma îndrept spre camera in care am fost închisă inainte sa fug sa imi aleg hainele apoi plec spre baia sa imi fac dus.
După jumate de ora ies din baie si ma asez pe pat dar nu dupa mult timp intra Jungkook nervos.
Jk: nu asta este camera ta....misca...
In Ah: bine
Ajuns în camera lui el primul lucru la care m-am gandit era unde o sa dorm.
In Ah:si eu unde dorm?
Jk: in pat unde?
In Ah:si tu?
Jk:peste tine, ce zici?
In Ah:de ce nu pot dormi in camera in care m-ai inchis inaint-
Jk:ca nu..eu vreau sa dormi cu mine aici si in acelasi pat, si daca mai ripostezi nu vei mai merge 2 saptamani.
Cand am auzit ce ii poate capul m-am apropiat de pat si nu am mai zis nimic de teama sa nu mă violeze.
Jk: asa ma gândeam si eu.
Rade ca un nebun. Cum poate rade in astfel de situatii? Oh....viata asta....M-am facut mai comodă in pat așteptând ziua de maine.
_______________________________________
Scuzati greșelile gramaticale!